Lenovo lpt doet nukkig...

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusthuis
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23-09 16:57
Hallo ,
Ik heb hier een Lenovo Ideapad 3 15ADA05 laptop die enige weken geleden ,geheel niets meer deed,ik heb alle voedingsbronnen (netstroom,batterij,en bios batterij) ontkoppeld.Dan enige minuten de startknop ingehouden alles terug gekoppeld,en dan starte deze lpt terug normaal op ,en heeft deze ,lpt een week prima gewerkt.Tot deze ochtend starte deze lpt niet meer op, terug de vorige procedure uitgevoerd ,en nu werkt deze lpt terug prima.
Wat zou hier het weerkerende probleem kunnen zijn ?
Dank

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:42

Blokker_1999

Full steam ahead

Wel, je betaald niet per letter, lpt schrijven wanneer je laptop bedoeld is niet echt handig, want ik denk dat velen van ons zich lpt herinneren als de parallele poort op een PC/laptop.

Wat bedoel je met dat deze geheel niets meer deed. Hij staat uit, je duwt op de powerknop en hij start niet op? Crasht hij gewoon in Windows met een BSOD?

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusthuis
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23-09 16:57
Hallo,
IK heb ondertussen de cmos batterij vervangen,en dit ging enige weken goed,maar nu doet hij niets meer als je de power knop induwt.
Als je alle stroombronnen loskoppeld,en een poos op de power knop duwt dan en dan aller terug connecteert,dan start hij terug een poos vlot op.Maar dit duurt meestal niet lang.
Waar zit dan de effectieve fout ?,bij het moederbord ?
Bij Ali koop je een volledig moederbord aan een schappelijke prijs
Dank voor jullie reactie ?
Luc