Binnenkort stap ik over van Odido naar Youfone (KPN-netwerk). In de installatiepakket van Youfone is een aparte NTU en Experia BOX v10A meegeleverd. Moet ik de huidige mediaconverter verwijderen en de meegeleverde NTU plaatsen of kan ik de mediaconverter laten zitten en straks direct de Experia Box aansluiten op de WAN-poort?
Vraag
Alle reacties
Die moet je waarschijnlijk wel wisselen. Op XGS-PON moet je serienummer geregistreerd zijn om verbinding te krijgen. Serienummer van de nieuwe mediaconverter staat geregistreerd, de oude zal stoppen met werken.
Hangt af van de netwerktechniek. Welke NTU heb je nu en welke heb je gekregen van Youfone?Tasan007 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 22:46:
Binnenkort stap ik over van Odido naar Youfone (KPN-netwerk). In de installatiepakket van Youfone is een aparte NTU en Experia BOX v10A meegeleverd. Moet ik de huidige mediaconverter verwijderen en de meegeleverde NTU plaatsen of kan ik de mediaconverter laten zitten en straks direct de Experia Box aansluiten op de WAN-poort?