Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xone1988
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-12-2024
Beste mensen.

Ik had eeen vraag over de honor magicpad 2.
Ik kan deze tot op heden niet vinden in Nederland, ook kan ik niet echt vinden of deze nog naar Nederland gaat komen.

Ik heb geprobeerd deze via de Duitse website van Honor te kopen, maar helaas lukte dit niet.

Iemand nog tips? Ik zie dat hij inmiddels wel t koop is via 3 party aanbieder.. Maarja hoe veilig is dit?

Ik zie graag een reactie tegemoet.

Jeroen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Waarom zou een wederverkoper onveilig zijn? Winkels hebben wettelijke garantie verplichtingen als ze in de EU gebaseerd zijn.
Zie het als een Samsung tablet kopen op de website van Samsung versus op de website van Coolblue.
En dan is CB een gerenommeerd merk winkel. Dus ik zou adviseren die derde partij voor je Honor tablet ook even te onderzoeken hoe betrouwbaar ze zijn, maar zien de reviews er goed uit, en is die tablet echt diegene die je wilt, zou ik hem kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
swhnld schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 23:04:
Waarom zou een wederverkoper onveilig zijn? Winkels hebben wettelijke garantie verplichtingen als ze in de EU gebaseerd zijn.
Zie het als een Samsung tablet kopen op de website van Samsung versus op de website van Coolblue.
En dan is CB een gerenommeerd merk winkel. Dus ik zou adviseren die derde partij voor je Honor tablet ook even te onderzoeken hoe betrouwbaar ze zijn, maar zien de reviews er goed uit, en is die tablet echt diegene die je wilt, zou ik hem kopen.
In dit geval is het een derde partij via Bol.com: uitvoering: Honor MagicPad 2 Zwart
Tussen dergelijke verkopers zitten best veel dubieuze partijen en keiharde oplichters. Terughoudendheid is daarbij zeker een goede instelling. Reviews en ook KvK zijn geen garantie.

Bij belsimpel wordt de tablet binnenkort verwacht: https://www.belsimpel.nl/honor-magicpad-2-wifi/256gb-zwart
Dus ik zou gewoon nog even geduld hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teejays
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-09 02:00
Ik heb de Honor MagicPad2 vorige week besteld via Honor.de via de black friday deal.

469,90€ en je krijgt de Magic Pencil 3 er gratis bij.
En je kan ook nog extra wireless earbuds en een 66w charger erbij nemen aan 9,90€ elk, of een keyboard hoesje voor 19,90€

Dat leek mij wel een goede deal.

Enige nadeel is dat ik niet rechtstreeks naar België kon laten verzenden, dus ik heb een parcel forwarding bedrijf (mailboxde.com) gebruikt en dat kostte nog eens 12,99€

Best wel stom dat het zo moest gaan eigenlijk, want uit de shipping info van Honor blijkt dat het pakket verzonden is vanuit Eindhoven, wat voor mij op een afstand van 45min rijden ligt. En nu heeft het een omweg via Dresden in Duitsland moeten maken (ritje van 15u) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 18:29
In de UK is er een Black Friday deal met de pen en de toetsenbord voor 449 pond. Dat is echt een mooie aanbieding. Helaas geen shipping naar Nederland.

• teejays
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-09 02:00
449 pond is omgerekend nog 537€.
Op de duitse site betaal je 489,80€ voor de magicpad2 met toetsenbord en pen.

En bij bestellingen uit de UK loop je het risico nog dat er bij de douane extra kosten bij komen.
Daarom blijf ik liever binnen de EU met mijn bestellingen.
Pagina: 1