Hallo, mijn PC stopt er ondertussen mee na 8 jaar en ik wil een nieuw systeem bouwen.
Ben van plan de nieuwe 5080 te kopen als die uit komt begin 2025 in combinatie met de 9800X3D die komende weken uit komt.
Ik zoek een?
- Mobo
- Case
- Ram
- Psu
Wat is je budget?
2-3k
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil het liefst iets kleins en compacts, niet al te veel bling. Zag laatst de mini-itx best buy guide, maar vond 230 euro voor een case wel aardig duur en kwam er ook niet helemaal uit of dit met de nieuwe gpus zou werken.
Wil uiteindelijk upgraden naar een gen 5 m2 ssd als die in prijs droppen komend jaar of twee maar voor nu heb ik nog een gen3 m2 ssd liggen die werkt.
Voor de rest wil ik geen special features (wifi / extra slots / etc), het liefst het meest budget friendly voor de gpu en cpu die ik wil kopen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn voorkeuren dus:
- Geforce RTX 5080
- Ryzen 7 9800X3D
- Klein en compact
- M2 PCIe 5.0 slot (future proof)
- Geen special features, budget friendly
Thanks in advance!
Ben van plan de nieuwe 5080 te kopen als die uit komt begin 2025 in combinatie met de 9800X3D die komende weken uit komt.
Ik zoek een?
- Mobo
- Case
- Ram
- Psu
Wat is je budget?
2-3k
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil het liefst iets kleins en compacts, niet al te veel bling. Zag laatst de mini-itx best buy guide, maar vond 230 euro voor een case wel aardig duur en kwam er ook niet helemaal uit of dit met de nieuwe gpus zou werken.
Wil uiteindelijk upgraden naar een gen 5 m2 ssd als die in prijs droppen komend jaar of twee maar voor nu heb ik nog een gen3 m2 ssd liggen die werkt.
Voor de rest wil ik geen special features (wifi / extra slots / etc), het liefst het meest budget friendly voor de gpu en cpu die ik wil kopen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn voorkeuren dus:
- Geforce RTX 5080
- Ryzen 7 9800X3D
- Klein en compact
- M2 PCIe 5.0 slot (future proof)
- Geen special features, budget friendly
Thanks in advance!
[ Voor 3% gewijzigd door florisdh op 28-10-2024 21:23 ]