Zoekfunctie in forumtopic

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:28
1. Welk probleem ervaar je?
Als ik in een topic wil zoeken is het zoekvenster heel klein waardoor ik hem niet kan gebruiken op mijn Samsung A54. Het rode vak is volgens mij groter geworden waardoor het blauwe vak kleiner is geworden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E5NquzNkWZ3-0DAZs-NjkpCvRys=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HLa8ydZpVDpNgXpdjNCY2bUi.jpg?f=fotoalbum_medium

2. Waarom is dat een probleem?
Ik kan de zoekfunctie in een topic zo goed als niet gebruiken op mijn telefoon. Nu moet ik de telefoon horizontaal houden.

3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Elke keer als ik in een topic wil zoeken

4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Het rode vak verklein door bijvoorbeeld allen het logo te laten zien, of misschien het rode vak helemaal niet laten zien op een klein scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

crisp

Devver

Pixelated

Dat is inderdaad een beetje te krap geworden nu. We gaan kijken of we hier een oplossing voor kunnen verzinnen :)

Intentionally left blank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

crisp

Devver

Pixelated

En bij deze een snelle oplossing waarbij we het logo van TrueFullStaq verbergen als je aan het zoeken bent op mobiel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N2hncPDwBXlzDay0Pf_blsvwBA0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/3Ufwqy7nhHNF64Ds4TR4GlT6.png?f=user_large

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:28
crisp schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:38:
En bij deze een snelle oplossing waarbij we het logo van TrueFullStaq verbergen als je aan het zoeken bent op mobiel:

[Afbeelding]
Top! Nu kan ik de zoekfunctie weer goed gebruiken. :)

Dit topic is gesloten.