Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (JVR1988)
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19-06 21:13
Goedemiddag.

We zitten in een verbouwing. Nu wou ik in de bijkeuken een Magnum elektrische Vloerverwarming plaatsen als comfort. We hebben namelijk ook een radiator hangen. Maar mij word verteld dat elektrische vloerverwarming absoluut word afgeraden onder de PVC klikvloer. Omdat de matten gemiddeld 60 Graden zouden worden en de fabrikant geen garantie geeft op de vloer. Kan iemand verifiëren of dit correct is? Ik kan het namelijk nergens echt vinden. Hoor het graag en bedankt alvast! Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdgaag
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:40
Ja 60 graden is de standaard bedrijfstemperatuur, heb ook wel 65 tot 67 graden gezien in een project.

Nooit doen tenzij je die matten in een lijmbed legt onder tegels.

Deye 12kW Hybrid Inverter, 8,77 kW peak solar, 46,8 kWH Seplos batteries, Panasonic K-series 5kW all-electric heatpump

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-06 22:43
elektrische vloerverwarming wordt overal afgeraden dus ik zou sterk heroverwegen of dit nou wel handig is. Het kost heel veel stroom namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silverball
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:15

silverball

De wagen voor moderne mensen

Gewoon een paar slakken aan conventionele vloerverwarming is absoluut geen optie? Scheelt je klauwen vol met geld.

3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos sinds dec. 2024 | Vaillant AroTHERM 55/6

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hesselbeertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:02
Electrische vloerverwarming onder pvc is een slecht idee. Onder tegels ook trouwens. En onder laminaat ook. Altijd een slecht idee want vreselijk duur in gebruik.

Als je de bijkeuken een beetje kunt (na)isoleren is dat een beter idee.

28 x AUO SunBravo + Fronius Symo 10.0 + Mitsubishi Zubadan 8kw om de stroom weer op te maken...