Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Verwijderd
ik zou je dremel niet in dat plastic zetten.
Heb ik namelijk verleden week gedaan en het resultaat is niet zo mooi als met een dremel in ijzer.
Plastic smelt inderdaad waardoor het heel lastig is om een mooi rondje te maken.
Het raampke zou ik an de andere kant zetten.
aan de huidige kant kun je er niet doorheen kijken, dan zie je namelijk alleen de ijzeren plaat achter je moederbord
Heb ik namelijk verleden week gedaan en het resultaat is niet zo mooi als met een dremel in ijzer.
Plastic smelt inderdaad waardoor het heel lastig is om een mooi rondje te maken.
aan de huidige kant kun je er niet doorheen kijken, dan zie je namelijk alleen de ijzeren plaat achter je moederbord
Verwijderd
Op donderdag 13 september 2001 10:43 schreef 10us het volgende:
Verwijderd
Blijkbaar iemand met niet zo'n goed 3D inzicht, want het raampje zit wel goedOp donderdag 13 september 2001 10:43 schreef 10us het volgende:
ja ander kantOp donderdag 13 september 2001 10:45 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
dremel niet in plastic ? why not, ik heb een HQ-08 en ik heb een gezicht(die boos kijkt) aan de voorkant ipv een gewone blowhole en alles is goed gelukt
heb je zeker het toeren tal heel laag gezet? dan zou het mischien wel kunnen toch?
Je kan makkelijk in plastic dremelen, als je maar de dremel op een lage stand zet, want op een hoge stand smelt het plastic
nu weer wel?? nouja ik geloof het wel JULLIE SNAPPEN WAT IK BEDOELOp donderdag 13 september 2001 10:59 schreef Spaceknarf het volgende:
[..]
Blijkbaar iemand met niet zo'n goed 3D inzicht, want het raampje zit wel goed
hoe zit het eigelijk met de fans??
wel of niet, welke wel welke niet?
Die meest rechtse niet, tenzij je bang bent voor een oververhitte mobo-trayOp donderdag 13 september 2001 13:11 schreef ZyMoTiC het volgende:
hoe zit het eigelijk met de fans??
Daar blaast ie nu tegenaan (of zuigt natuurlijk), en dat zal weinig aan je airflow verbeteren.
Verwijderd
ja, maar dit verhoogt wel de geluidsproductie, want nu moet de lucht langs al die gaatjes passeren wat wrijving en dus geluid met zich meebrengt, waarschijnlijk niet heel veel, maar af te raden als je voor een stille case zoekt te gaan.Op donderdag 13 september 2001 13:49 schreef WoUtoMatiC het volgende:
ipv zagen is dit ook een manier
[afbeelding]
Verwijderd
Ja, maar met zo'n SuberOrb erin maakt dat toch niet meer uit. Ik gebruik 'm ook als stofzuiger
hij moet wel stil zijn.. ga ook z'n digidoc 5 bestellen zodat ik savonds ff alles stil kan zetten...
Is het trouwens verstandig om ook een fan te plaatsen die alles naar buiten blaast?('t zal best wel)
Of is dat niet echt nodig
Of is dat niet echt nodig
www.dronepilotennederland.nl
Is dit genoeg??Op donderdag 13 september 2001 16:30 schreef WoUtoMatiC het volgende:
Ja, maar die hem je al, achter je voeding.
O ja FF nog iets..
Ik will een casemod maken dat voor een groot gedeelte uit perspex(soort hard plastic kan heel veel warmte verdragen, maar kan erg statisch geladen worden)
bestaat.
Is de kans r dat deze statische electriciteit een probleem gaat vormen???
www.dronepilotennederland.nl
Misschien heb je hier wat aan:
Ik heb dezelfde kast gemod, en heb er een webpagina van gemaakt waarin alles staat hoe we dat gedaan hebben:
Ferrari Casemod
Ook hoe wij de voorkant gedaan hebben staat erbij
Ik heb dezelfde kast gemod, en heb er een webpagina van gemaakt waarin alles staat hoe we dat gedaan hebben:
Ferrari Casemod
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
heb je je voorkant dus dat plastic op volle toeren eruit gehaald?? dan smelt dat allemaal toch?Op donderdag 13 september 2001 22:52 schreef Marc H het volgende:
Misschien heb je hier wat aan:
Ferrari Casemod
Idd, dat smelt. vandaar dat we het eerst grof eruitgesneden hebben op een laag aantal toeren. De black&decker die wij gebruikten is traploos regelbaar, en stond op zijn langszaamst, en daarna RUSTIG
met een slijpsteen precies in de vorm geslepen hebben die we wilden hebben. Het hele keyword in het verhaal is: rustig aan, neem er de tijd voor. zo heb je de minste kans dat het fout gaat. En zorg er vooral voor dat je de randen afplakt, want als je aan het bijslijpen bent is de kans dat je uitschiet levensgroot aanwezig.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
dat afplakken is wel handig ja!
dan krijg je geen krasse op je kast of putten!
tnx ga van de week beginne!
dan krijg je geen krasse op je kast of putten!
tnx ga van de week beginne!
Verwijderd
Vraagje, je wilt toch 2 120mm fans er achter in zetten he'
Heb je al gemeten of dat wel past, want ik kon er maar 2 80mm fans in zetten duzz
succes
Heb je al gemeten of dat wel past, want ik kon er maar 2 80mm fans in zetten duzz
succes
nee die bovenste is van me voeding dat is ... 80mm??Op vrijdag 14 september 2001 13:24 schreef twakker het volgende:
Vraagje, je wilt toch 2 120mm fans er achter in zetten he'
succes
en daar onder wil ik een stille paps 120 zetten
Pagina: 1