Ik ben 3 april terug gekomen. Helaas een dag later ziek geworden en bleek na een paar dagen dat ik salmonella had opgelopen. Dus ben net weer beter.
Hoe is het gegaan vragen jullie je af. 🙂
Op zondag 24 maart had ik weer contact met het geboekte resort steigenberger ras soma om te vragen of ik een cabana kon reserveren. De reactie was dat zij mijn naam niet konden vinden in de reservering. Ik moest met spoed contact opnemen met
Reisaanbieder . Ik was verbaast omdat ik weken eerder ook al een paar keer contact met steigenberger had gehad en ze toen helaas denk ik niet gekeken hadden naar mijn reservering.
Ik heb die zondag meteen
Reisaanbieder alarm nummer gebeld en die zouden het gaan uitzoeken en mij terugbellen.
Maandag ochtend meteen zelf weer gebeld. Ze bleken een ander resort geboekt te hebben!!
Dit verklaard uiteraard de prijs waar dit topic mee begon. Steigenberger was al volgeboekt en daar konden ze ons dus niet alsnog boeken. Zij konden mij 600€ korting geven op de reissom. Echter was het door hun verkeerd geboekte resort totaal niet wat wij als vakantie voor ogen hadden en hebben dat afgewezen. Zij zijn voor ons verder gaan kijken. Wij waren inmiddels al onderweg naar Duitsland voor de overnachting in Keulen. De volgende dag vertrokken we al om 08:00 vandaar.
We hebben verschillende resorts aangeboden gekregen maar niets kwam ook maar een beetje in de buurt van het steigenberger resort. Ze konden uiteraard maar weinig vinden voor ons aangezien het erg kort dag was. Op mijn verzoek om het een paar dagen later te boeken konden ze ook niet in gaan omdat ze de vlucht niet konden annuleren.
Uiteindelijk akkoord moeten gaan met een resort wat niet on onze initiële wensen voldeed maar konden dus niet anders.
We hebben van af dat moment een knop omgezet en zijn ons gaan voorbereiden op een prachtige vakantie naar Egypte. Dat is deels ook gelukt.
Prachtige snorkel en quad trips gemaakt.
Het Resort viel helaas tegen. Het eten was matig. De drankjes slecht. De bediening op het strand bijna niet.
Klinkt misschien dekadent maar als je het vergelijkt met wat we bij steigenberger hadden gekregen...
We spraken een medewerker die twee jaar bij steigenberger had gewerkt en gaf ook aan dat het niet te vergelijken was. 100% beter.
Nu blijft de vraag of
Reisaanbieder genoeg heeft gedaan voor ons. Aan de ene kant denk ik we hebben een mooie vakantie gehad maar aan de andere kant, wij hadden het huidige resort nooit geboekt voor de prijs. De enige rede dat we naar Egypte gingen was vanwege de prachtige aanbieding bij een resort waar wij ons helemaal in konden vinden.
Zo ver mijn verhaal. 🙂
[
Voor 0% gewijzigd door
Yorinn op 16-04-2025 20:22
. Reden: Naam reisaanbieder weggehaald zoals ook in het beleid staat ]