Mijn vraag
Het scherm / touchscreen van mijn Samsung A15 5G loopt op random momenten vast.
Weten jullie waar ik het probleem kan vinden?
Specifieke problemen/ zichtbare gevolgen
Wanneer ik mijn scherm ontgrendel, via de vingerafdrukknop aan de zijkant of via pincode, wordt de telefoon ontgrendeld.
Random lijkt de telefoon te haperen in functioneren.
Zoals wanneer ik de statusbalk naar beneden trek. Het lijkt alsof de actie wordt ingezet maar halverwege stopt. Ik zie dan een half zichtbare statusbalk.
Of juist de app drawer vanaf de onderkant naar boven, dan zie ik half de homescreen en half de app drawer.
Het gebeurde ook in Outlook of Whatsapp, waardoor ik denk dat het niet app gerelateerd is.
Door de telefoon enkele keren scherm uit / scherm aan te klikken, wordt de telefoon weer wakker en kan ik hem wel bedienen.
Het gebeurde meerdere keren per dag, bijna elke dag dat ik de telefoon al gebruik.
Ik kan geen screenshots maken wanneer het scherm vast loopt, zodat ik geen voorbeeld kan geven.
Wanneer gewenst kan ik een foto met mijn privé telefoon van mijn werk telefoon maken.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Telefoon specs op tweakers;
uitvoering: Samsung Galaxy A A15 5G, 4GB ram, 128GB opslag Blauw
Zakelijke telefoon, overgenomen nadat een collega weg is gegaan. Dus factory reset en alles weer opnieuw ingesteld.
20% van de 128gb is gebruikt
Software up to date
Geen case, geen screenprotector
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Bescherming tegen onbedoeld aanraken staat uit (stond aan)
Aanraakgevoeligheid staat aan (stond uit)
Soft reset, reboot etc
Hebben jullie tips of oplossingen of is er iets stuk in de telefoon?
Het scherm / touchscreen van mijn Samsung A15 5G loopt op random momenten vast.
Weten jullie waar ik het probleem kan vinden?
Specifieke problemen/ zichtbare gevolgen
Wanneer ik mijn scherm ontgrendel, via de vingerafdrukknop aan de zijkant of via pincode, wordt de telefoon ontgrendeld.
Random lijkt de telefoon te haperen in functioneren.
Zoals wanneer ik de statusbalk naar beneden trek. Het lijkt alsof de actie wordt ingezet maar halverwege stopt. Ik zie dan een half zichtbare statusbalk.
Of juist de app drawer vanaf de onderkant naar boven, dan zie ik half de homescreen en half de app drawer.
Het gebeurde ook in Outlook of Whatsapp, waardoor ik denk dat het niet app gerelateerd is.
Door de telefoon enkele keren scherm uit / scherm aan te klikken, wordt de telefoon weer wakker en kan ik hem wel bedienen.
Het gebeurde meerdere keren per dag, bijna elke dag dat ik de telefoon al gebruik.
Ik kan geen screenshots maken wanneer het scherm vast loopt, zodat ik geen voorbeeld kan geven.
Wanneer gewenst kan ik een foto met mijn privé telefoon van mijn werk telefoon maken.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Telefoon specs op tweakers;
uitvoering: Samsung Galaxy A A15 5G, 4GB ram, 128GB opslag Blauw
Zakelijke telefoon, overgenomen nadat een collega weg is gegaan. Dus factory reset en alles weer opnieuw ingesteld.
20% van de 128gb is gebruikt
Software up to date
Geen case, geen screenprotector
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Bescherming tegen onbedoeld aanraken staat uit (stond aan)
Aanraakgevoeligheid staat aan (stond uit)
Soft reset, reboot etc
Hebben jullie tips of oplossingen of is er iets stuk in de telefoon?