Vraag gaming koptelefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro074
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 29-10-2024
Ik wil graag een headset kopen voor het gamen op de PS5. Nu zijn er verschillende opties, ik ben niet heel kieskeurig en heb de mic niet nodig, maar wil wel goede kwaliteit geluid en sowieso draadloos. De JBL Quantum 350 past aardig in het plaatje. Mijn vraag is alleen; plug ik de dongle voor het connecteren in de PS5 of in mijn TV? Het laatste lijkt me handiger zodat ik ook TV kan kijken met de koptelefoon en het geluid erdoor krijg. Of zorgt dit bij het gamen (speel vooral COD / shooters) voor vertraging in het geluid omdat ie niet direct op de console zit?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:02
Staat het antwoord op deze vraag niet gewoon in de handleiding? 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro074
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 29-10-2024
Nah, bij het koppelen staat er:

"Sluit de 2.4G draadloze USB-dongle aan op een USB-A-poort op je pc, Mac,
PS4/PS5 console, of Nintendo Switch™ console"

Dus geen TV komt erin voor.. maar ik ben vooral benieuwd naar jullie praktijk ervaringen of tips.

[ Voor 11% gewijzigd door Maestro074 op 28-10-2024 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:03
Ik zou de handleiding van de tv erbij pakken, daarin staat wat de usb-poort accepteert. Bij mijn weten is dat meestal geen audio, maar alleen foto's en videobestanden.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Maestro074 Welkom op Tweakers.

Gezien dat zowel Coolblue én JBL het hebben over aansluiten op console of computer, lijkt het me duidelijk dat je hem niet aansluit op de tv als je gaat gamen. Mogelijk komt dat omdat de console ook van de microfoon gebruik kan maken als je met mensen zou willen praten tijdens het gamen en dat gaat niet als je hem via de tv aansluit.

Dit is informatie die je gemakkelijk zelf kunt vinden na een zeer korte Google search.
Zie bijv https://www.coolblue.nl/a...eless-gaming-headset.html en https://www.jbl.nl/gaming/QUANTUM350WIRELESS-.html

Aangezien Tweakers géén helpdesk is en we hier echt meer inzet vewachten dan "wat doen jullie", gaat dit topic op slot.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.