Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beast1909
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 10:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PuX9hN5FG6aId-DR_ijqPYzp2aw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eMyeRjluYjKwD9YhnRKSJzEs.png?f=fotoalbum_large

Hoi,

Ik heb de afgelopen tijd een issue met mijn Forerunner 265 waar de hartslag weergave willekeurig even een diep dalletje maakt. Ik heb hem sinds april en eigenlijk nooit last van gehad tot ergens in september. Het gebeurd zowel met de meter aan de pols als met een hartslagband. Hij is bij qua updates etc. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Heb een printscreen van het issue bijgevoegd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Aangezien je het ook hebt met de hartslagband zou ik eens met de huisarts praten. Als het alleen je horloge was zou je kunnen kijken naar hoe strak het bandje zit, of je kleding draagt die het beïnvloed, maar de hartslagband is een tweede apparaat, en bij 2 apparaten zou ik toch eens een dokter controle doen, je kunt gewoon pech hebben met 2 apparaten gelijk defect, maar dat is minder waarschijnlijk en er is iets niet lekker met je hart.
Ik zou bij de dokter overigens wel je verhaal beginnen met de hartslagband, want horloges in het algemeen staan bekent om mindere betrouwbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beast1909
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 10:48
Het gaat niet om twee apparaten, het is hetzelfde horloge waarbij ik de band niet altijd gebruik. De band gebruik ik vaak met name bij hogere intensiteit en interval training. Het wordt dus op hetzelfde apparaat geregistreerd.