WhatsApp vereist update maar geen nieuwe versie beschikbaar

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danava
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-10-2024
Mijn vraag
Dag iedereen,
Ik krijg een melding dat ik mijn whatsapp moet bijwerken, maar als ik hierop klik verspringt dit naar mijn startscherm.
Als ik naar de appstore gaat opent deze pagina op mijn whatsapp, ik kan de update dus niet doen.
Weet iemand wat het probleem is?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...18.01

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
... gsm aan uit gezet
Nieuwe software geïnstaleerd

Alvast bedankt!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QRjEZbjm8ILhdu82x0CXXMoCR2U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YaAVNrBazj0PZlItoc8wsyIw.png?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:55
En als je in de Apple App Store gaat naar jou profiel, het rondje rechts boven, en daar kijkt wat er te updaten is, en die allemaal laat uitvoeren?

[ Voor 29% gewijzigd door swhnld op 27-10-2024 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:52

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Toevallig nu hetzelfde probleem.. app laat zich miet updaten in app store (zegt gewoon ‘open’) en de app zelf geeft de ‘verouderd, update nu’ melding.. kijkt een loop te zijn :(

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:29

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Michael Knight schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 01:14:
Toevallig nu hetzelfde probleem.. app laat zich miet updaten in app store (zegt gewoon ‘open’) en de app zelf geeft de ‘verouderd, update nu’ melding.. kijkt een loop te zijn :(
Backup maken, app verwijderen en weer opnieuw installeren (en indien nodig backup terug zetten).

Ik kan me niet voorstellen dat je dan nog een oude versie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:55
Michael Knight schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 01:14:
Oh, dan is de versie check al naar een hogere versie, maar de update nog niet vrijgegeven door Apple, of er zit een foutje in het versienummer in de controle.

@Danava dan moet je storing melden bij WhatsApp zelf. Even in de App store de contactgegevens opzoeken daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:52

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Vannacht kon ik alsnog updaten.. waarschijnlijk een glitch in de appstore, denk ik :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:53
Michael Knight schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 15:51:
Vannacht kon ik alsnog updaten.. waarschijnlijk een glitch in de appstore, denk ik :)
Uitrollen van updates gaat niet direct, ik vermoed dat de versiecheck eerder uitgerold was dan dat alle landen de updates konden downloaden.

|>

Pagina: 1