Zoeken in een subfora / zoeken met filters

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:09

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Voorbeeld: https://gathering.tweaker...Id%5B%5D=140&keyword=home

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Als je op een subforum gaat zoeken kom je netjes op een pagina met resultaten in dat subforum. In de filters staat dan ook het het subforum geselecteerd.

Maar zodra je dan je zoekopdracht aanpast wordt het complete filter gewist.

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Dat het huidige filter in stand gehouden wordt zodat je verder kunt zoeken. Dus dat een zoekopdracht vanaf "zoeken" dus alleen het keyword aanpast en de rest in takt houdt.

Zoeken in een subfora is één plek. Maar feitelijk is dit voor elke zoekopdracht (ook buiten GoT) waarbij je filteropties aangeeft.

Indien relevant, voeg een screenshot toe
nvt

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Lijkt me niet van toepassing maar voor nu:
Win 7 met Firefox
Android 14 met Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Dit is niet per se een bug; de "quicksearch" bovenin heeft nooit in connectie gestaan met het filterformulier waarin je een zoekopdracht kan verfijnen, het is puur een entrypoint daarnaartoe.

Dat het verwarrend is ben ik wel met je eens, maar dat omvat dus meer dan een simpele code-aanpassing. Ik meen dat dit "probleem" ook in Mooie features al meerdere keren is aangekaart...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:09

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@crisp Maar is het dan mogelijk om de zoekterm ook links te tonen ofzo? Het voelt erg raar dat je van alles aan je zoekopdracht gewoon aan kunt passen behalve de zoekterm. Dus wat dat betreft komt dat wel over als bug :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Septillion schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:01:
@crisp Maar is het dan mogelijk om de zoekterm ook links te tonen ofzo? Het voelt erg raar dat je van alles aan je zoekopdracht gewoon aan kunt passen behalve de zoekterm. Dus wat dat betreft komt dat wel over als bug :/
Er is van alles mogelijk technisch gezien, maar in de eerste plaats is dit een ux-vraagstuk. Ik verplaats deze wel even naar Mooie features zodat dit nog eens onder de aandacht komt :)

Intentionally left blank