Kitwerk badkamer/drain

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHFR
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14-03 09:40
Wie kan mij adviseren welke kit (merk/type) ik het beste kan gebruiken om gedeeltes in mijn badkamer
opnieuw te kitten ivm schimmel in de kit. (beter droogmaken/ventileren?)

Tevens de douchedrain wil ik de kit uitsnijden en vervangen.
Iemand de gouden tip en werkwijze?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas.013
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 18-05 23:39
Tip: uitbesteden. Ik heb via de plaatselijke installateur een kitter laten komen voor het vernieuwen van de kit in de inloopdouche. 2 uurtjes uitsnijden en schoonmaken eind van de dag. De volgende dag 2 uurtjes kitten en opruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightgold
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 16-05 19:55
Sanitaire kit, dient hier speciaal voor. Oude kit uitsnijden met breekmes, stofvrij maken en nieuwe kit erop.
Geen ervaring me douchedrain. Wel met enkele keren kitten en terug uitnsijden :+ Oefening baart kunst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 16:12
De drain doe je met een twee componenten kit.
Maar zoals eerder aangehaald ik zou een kitter laten komen. Die doet het razendsnel en zeer strak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daniel14
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-05 23:07
nightgold schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 00:46:
Sanitaire kit, dient hier speciaal voor. Oude kit uitsnijden met breekmes, stofvrij maken en nieuwe kit erop.
Geen ervaring me douchedrain. Wel met enkele keren kitten en terug uitnsijden :+ Oefening baart kunst.
Ik zou ook nog even ontvetten😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:56

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Door het zelf te doen merk je al heel snel dat (of) je er beter in wordt. Zowel het kitten als het verwijderen ;)

Verder zoals de rest ook aangeeft, sanitair kit of antibacterieel kit, siliconenkit is dat standaard al maar hecht
minder op vochthoudende ondergrond (veel tegels zijn dat ook), alternatief die daar wel tegen kan is bijv. de Poly max van bison.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Pagina: 1