Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan mausi
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 20-11-2024
Hopelijk iemand een oplossing.
Mijn google assistent (bediening via in ears) heeft er na een update de brui aangegeven.
Telkens als ik 3x tik op mijn OPPO in ears zegt de google assistent, ok ik bel ... maar eerst moet je je telefoon ontgrendelen !!!!!!!!!!!!!!!
Tot 3 weken geleden alles in orde , en ja, schermvergrendeling staat aan bij de google assistent, maar ik kan geen meldingen noch rechten toekennen aan de google assistent. Hard reset gedaan en alles werkte terug, tot 1 dag later enn weer gedaan. Nu krijg ik gezever van tijdlijn, meet, maps enzv. Ik zie door het bos de bomen niet meer.
HEEFT ER IEMAND AUB EEN GOUDEN TIP. Alles al geprobeerd, opnieuw instellen enzv. Ik moet er wel bij vertellen dat ik 2 sims in mijn telefoon heb, eentje met een werkprofiel.
Please, als ik na het weekend de boel niet aan het werk heb, dan gaat ie los door de venster.
Mvg, johan. :( :( :( :( :( :(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan mausi
Nog even erbij vermelden, mijn telefoon werkt met Android 13 en Color Ois of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan mausi
Van zodra ik geen schermvergrendeling gebruik werkt alles. Gebruik ik een schermvergrendeling, patroon, code etc. dan werkt de assistent niet meer. Assistent gebruiken bij vergrendeling staat nochtans aan en er is een voice match ingesteld.
AUB iemand een oplossing, ik heb dat dagelijks nodig op mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:28

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Johan mausi elke oortjes gebruik je precies?

En heb je de setting voor 'Assistant bij vergrendeling al een keer getoggeld'?, Dus:
- Setting uitzetten
- Telefoon herstarten
- Setting aanzetten

Verder heb ik even je titel aangepast, zodat het iets duidelijker is.

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 28-10-2024 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan mausi
Beste , bedankt voor je reactie. Ik heb al vanalles geprobeerd maar tevergeefs. 1 maand geleden werkte alles nog , nu werkt niet meer van assistent of assistant. Het enige wat een kleine oplossing biedt , is als ik mijn vergrendeling uitzet, dus geen vingerafdruk, patroon etc. Maar ik heb ook een werkprofiel en die werkt dan niet meer vanwege de "device policy". Van zodra ik enige vorm van schermvergrendeling gebruik , buy the way, ik gebruik de assistent via mijn in-ears, en ja die staan aan, dan werkt de boel niet meer. Het is mij wel opgevallen dat als ik toestemming geef bij mijn "persoonlijke resultaten" en ik zet de koptelefoon aan , van zodra ik naar de homepage ga en terug, dan staat dat terug uitgeschakeld ??? Hoe is dat mogelijk, ik zet het aan en het schakelt zichzelf terug uit? Begrijp je iets van mijn uitleg ?? Met vriendelijke groeten, Johan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan mausi
ik heb nu al 4x een hard reset gedaan en bij het terug installeren vraagt mijn gsm zelfs of ik de assistent wil toelaten zonder mijn gsm te ontgrendelen, ik kan 1000x akkoord gaan, het verandert niets. Hey google aangezet, voice match gedaan, assistent en assistant toegestaan op vergrendelscherm, allemaal geen invloed.
Ik sta op het punt om de boel tegen de muur te gooien. Wat is het nut van een assistent als je hem niet kan bedienen via le in-ears. Telkens opnieuw vraagt ie om de telefoon te ontgrendelen met de mededeling " ik ken dit contact niet , maar ik stuur een link naar je telefoon om het contact bij te voegen aan de assistent". WTF.
Telefoon is 4 mnd oud en nooit geen problemen tot 1mnd geleden. Zelfs een gezinsgroep aanmaken helpt niet, en wat google home ermee te maken heeft, snap ik nog steeds niet. Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan mausi
By the way, bij Gemini is net hetzelfde.
Pagina: 1