Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
The devil is in the details.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Dat werkt twee kanten op, want er is ook het 'the devil you know is better than the devil you don't'-effectSeraphin schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 16:54:
Om je heen kijken: sowieso doen. Wees wel bewust van het *gras bij de buren* effect.
The devil is in the details.
Geld zou inderdaad niet de enige drijfveer moeten zijn om voor een andere werkgever te kiezen.Yaksa schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 16:57:
Wordt je er echt gelukkiger van wanneer je i.p.v. 58k, 68k gaat verdienen?
4 uur reistijd per maand(!), daar doen sommigen (denk ik) bijna een moord voor.
Ik zou lekker blijven zitten, denk niet dat switchen echt veel meer voordelen gaat opleveren.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
I have stability. The ability to stab.
[ Voor 14% gewijzigd door ybos op 25-10-2024 18:02 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Furion2000 op 27-10-2024 11:20 ]
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Cid Highwind op 29-10-2024 09:47 ]
Met heel veel ben ik het met je eens, maar ik sla hier wel even op aan:Uniciteit schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 17:35:
***members only***
Ik snap je punt en wat je zegt klopt natuurlijk ook.Gropah schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:14:
[...]
Met heel veel ben ik het met je eens, maar ik sla hier wel even op aan:
***members only***
Ik weet natuurlijk niet de precieze situatie van de TS, maar ook al kun je zo veel sparen, dat betekend nog niet dat je kunt kopen wat je wilt.
Ik heb een tijdje in een soort gelijke situatie gezeten (ook omdat ik relatief goedkoop huur), maar kwam daarmee nog lang niet in de buurt van een hypotheek om wat te kopen in mijn stad. Om een huis te kopen, moest ik dus wel een flinke stap maken qua salaris, ookal kon ik zo veel sparen.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq