Ik zit hier met een client (PIII 800 met win98) die op een netwerk zit aangesloten. Ik heb gewoon een simpel novell servertje draaien. Alleen ik draai ook nog een dos programma'tje. Maar iedere keer als ik vanuit dat Dos programma wil printen dan krijg ik een voorblad mee. Hij print eerst dat voorblad en dan pas de text die ik uit wil printen.
Op de voorpagina staat de Username, Filename, director, printqueu, Pserver etc. Maar deze pagina wil ik helemaal niet. Ik wil alleen dat de pagina die ik wil hebben wordt uitgeprint.
Het ligt niet aan het dosprogramma, want vanuit de Dos-editor heb ik precies hetzelfde probleem.
Oja, als ik gewoon vanuit windows (bijv Word of Paint) dan heb ik het probleem van een voorblad niet.
Maar hoe zorg ik er nu voor dat ik dat voorblad niet meer krijg.
M'n printer is een HP Laserjet 1100
Op de voorpagina staat de Username, Filename, director, printqueu, Pserver etc. Maar deze pagina wil ik helemaal niet. Ik wil alleen dat de pagina die ik wil hebben wordt uitgeprint.
Het ligt niet aan het dosprogramma, want vanuit de Dos-editor heb ik precies hetzelfde probleem.
Oja, als ik gewoon vanuit windows (bijv Word of Paint) dan heb ik het probleem van een voorblad niet.
Maar hoe zorg ik er nu voor dat ik dat voorblad niet meer krijg.