2nd gen Intel Core Ultra als filter (Laptops)

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 18:36
In Q3 2023 en Q2 2024 lanceerde Intel haar Intel® Core™ Ultra Processors (Series 1). Daar kan ik ook netjes op filteren in de pricewatch (Intel Core Ultra 5, 7 og 9). We zijn inmiddels echter bij de Series 2. Daar kan ik echter niet op filteren in de pricewatch waardoor het heel lastig zoeken is naar bijvoorbeeld de laatste generatie Dell XPS of, Zenbook of ThinkPad X1.

Nou weet ik dat veel van de laptops alleen in pre-order te krijgen zijn of nog niet officieel in Nederland zijn uitgebracht, maar het onderscheid nu al maken tussen Series 1 & Series 2 net zoals Intel zelf doet zou heel waardevol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:13

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Ma_rK In een CPU-serie kijken we exact naar dit, een CPU-serie. Kijk maar naar de Core ix series, staan ook alle onderliggende generaties bij elkaar. Als Intel de lijn had doorgetrokken en de Core ix lijn had behouden, hadden deze cpu's daar ook onder gestaan. Het wordt al gauw een hele rommelige lijst, als we daar ook nog onderscheid gaan maken in generaties. Zeker als fabrikanten (*ahum*AMD*ahum*) er een potje van maken en nummers door elkaar gooien.

Dit topic is gesloten.