Ik werk bij een bedrijf in Nederland als Scrum Master. Ik krijg vanuit mijn privé een kans om 2 jaar in de US te gaan wonen, Washington DC. Ik wil mijn werk als SM bij mijn bedrijf remote blijven doen. Ik moet hier voor nog het gesprek aangaan. Ik heb verschillende voorstellen en ik zie ook kansen dat ze dit toe gaan staan. Ik heb alleen nog antwoord nodig op de mogelijke vraag van mijn werkgever wat het hen (uiteindelijk) oplevert als ik die 2 jaar vanuit Washington DC werk. Ihkv "halen en brengen".
Ter info: Ik weet dat daar de grootste agile community van de US zit.
Ik wil hier geen discussie ajb of het mogelijk is remote te kunnen werken met het tijdsverschil in mijn rol als SM. Of welke andere wettelijke problemen ik bewust v moet zijn. Mijn hulpvraag gaat om wat ik als SM of Agile Coach na 2 jaar mee terug kan nemen vanuit daar, wat mij een betere SM maakt, enz
Jullie meedenken is gewaardeerd.
Ter info: Ik weet dat daar de grootste agile community van de US zit.
Ik wil hier geen discussie ajb of het mogelijk is remote te kunnen werken met het tijdsverschil in mijn rol als SM. Of welke andere wettelijke problemen ik bewust v moet zijn. Mijn hulpvraag gaat om wat ik als SM of Agile Coach na 2 jaar mee terug kan nemen vanuit daar, wat mij een betere SM maakt, enz
Jullie meedenken is gewaardeerd.