Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
Op donderdag 13 september 2001 08:09 schreef laupro het volgende:
Zie de titel
Ik dacht dat koelpasta zo'n koeler altijd op z'n plek kon houden maar niet dus, nar een uur of 2 donderd het hele koelklok + FAN naar beneden met alle gevolgen van dien, gelukkig was ik er bij toen dat gebeurde..
Ik heb geen 'klemmetje' meer, om dat koelblok met het slot te 'verbinden'. Ik wou het vanmiddag even met wat ijzerdraad gaan proberen, nog iemand ideeën?
Koelpasta is maar simpele pasta dat de gaten opvult tussen core en heatsink, als het ware, geen wonderlijm..
Verwijderd
Duh,Op donderdag 13 september 2001 08:09 schreef laupro het volgende:
Zie de titel
Ik dacht dat koelpasta zo'n koeler altijd op z'n plek kon houden maar niet dus, nar een uur of 2 donderd het hele koelklok + FAN naar beneden met alle gevolgen van dien, gelukkig was ik er bij toen dat gebeurde..
Ik heb geen 'klemmetje' meer, om dat koelblok met het slot te 'verbinden'. Ik wou het vanmiddag even met wat ijzerdraad gaan proberen, nog iemand ideeën?
Das nie so slim he,
Verwijderd
Nee, zo'n nutteloze opmerking als die van jou wint vast de schoonheidsprijs.Op donderdag 13 september 2001 08:43 schreef MrK het volgende:
[..]
Duh,
Das nie so slim he,
Verwijderd
Zijn opmerking is niet nutteloos, die eerste poster toont met zijn vreemde gedrag en uitlatingen aan dat ie al helemaal nooit zijn computer open had mogen maken, want hij weet ab-so-luut NIET waar ie mee bezig is.Op donderdag 13 september 2001 08:44 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Nee, zo'n nutteloze opmerking als die van jou wint vast de schoonheidsprijs.
"M'n bougies van mijn motor zijn stuk, kan ik daar nu kaarsen in doen?"
Sorry hoor.....
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Haha, zo had ik er nog niet over nadegdacht. misschien omdat het beetje logisch was. Het is geen lijm nee.. Ik denk dat hij dit wel snapt hoor trouwens, anders had hij het niet over de gaatjes. Ik denk dat hij beter af is met een koeler die bij zijn cpu past en gemaakt is om goed klem te zitten. Een verkeerde koeler voor verkeerde cpu is natuurlijk verkeerde combinatie en kan misschien dit soort problemen geven.Op donderdag 13 september 2001 08:23 schreef Vo0 het volgende:
[..]
Koelpasta is maar simpele pasta dat de gaten opvult tussen core en heatsink, als het ware, geen wonderlijm..
http://mrfloris.com
Verwijderd
die is lekker slim zeg hoe wil jij kaarsen in je bougie stoppen ik denk eerder dat je je cilinder bedoelt droplulOp donderdag 13 september 2001 08:53 schreef Masta-T het volgende:
[..]
"M'n bougies van mijn motor zijn stuk, kan ik daar nu kaarsen in doen?"
gewoon een andere koeler gaan halen, met ijzerdraad gaat het wel lukken, maar moet je oppassen dat je niet teveel druk op je proc zet.
succes.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Verwijderd
Dat met alleen de pasta vin' k wel een beetje een vreemde gdachtengang ja ..Op donderdag 13 september 2001 08:09 schreef laupro het volgende:
Zie de titel
Als je geen bevestigings beugel meer hebt, zou ik toch echt op zoek gaan naar een andere koeler die wel kompleet is. Zoveel kost dat nu ook weer niet..?
Verwijderd
Nou het was niets als een flame bedoeld hoor, maar sommige bij somigge dingen moet je gewoon weten wat je aan het doen bent.Op donderdag 13 september 2001 08:44 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Nee, zo'n nutteloze opmerking als die van jou wint vast de schoonheidsprijs.
Ik zou wel eens willen weten hoe jij reageert als je naar de garage bent geweest, en 2 uur later loopt je voorwiel van je auto.
De monteur zegt dan: "O, moest je die moeren vastdraaien. Ik dach dat dat zo wel bleef zitten".
Nu maar weer mijn ONTOPIC mededeling:
Als je een nieuwe coolermaster koopt voor 25 piek dan zit er zo'n klem bij.
Ik denk niet dat het verstandig is om het met ijzerdraad te doen, omdat als je koeling ermee stopt je erg veel schade kan krijgen. En dat is meer als 25 piek.
Bovendien kan je met het ijzerdraad contacten op je mobo doorverbinden met alle gevolgen van dien.
Verwijderd
klein vraagje: hoeveel koelpasta heb je erop gesmeerd
Verwijderd
Wh00h00, het leest het topic niet en begint meteen te schelden.Op donderdag 13 september 2001 09:53 schreef draco het volgende:
[..]
die is lekker slim zeg hoe wil jij kaarsen in je bougie stoppen ik denk eerder dat je je cilinder bedoelt droplul
Misschien heel misschien is mijn humor wel te moeilijk voor je en begin je daarom maar je enorme woordenschat te gebruiken.
En NEE ik bedoelde niet de cilynder, want doe zou degene die zo'n vraag stelt er iets van snappen nietwaar?
Ik bedoelde eigenlijk het schuifdak van een auto, of beter nog; de bougies van een diesel!!
HODL
Verwijderd
speel op safe, klem of schroeven(nog beter) en thermal adhesive(je krijgt alleen nooit je koeler van je proc af,maar dat terzijde)
Verwijderd
2. Hoe zou je het met ijzerdraden willen bevestigen?
(zonder de print aan de onderkant van het mobo
kort te sluiten, of zonder je ophanging van de CPU
socket te slopen?)