Toon posts:

speakers wat is een goede keus

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen .

ik wil speakers gaan kopen .toevallig zag ik een speaker setje van technics bij www.neckerman.nl .maar weet niet of het wat is hier technische specificatie.TECHNICS Speakers

vanaf 599,00

TECHNICS Multi-Channel Speaker Systeem "SB-HTS250". 2-Weg Bass Reflex-speakersysteem bestaande uit 4 satellietspeakers (front- en rear-speakers) en 1 center-speaker. Vermogen: 100 Watt. 6 Ohm. DVD-Audio ready. Breed frequentiebereik van 70 Hz - 50 kHz. Grote speakerterminals voor een eenvoudige aansluiting. En natuurlijk magnetisch afgeschermd voor Home Theater gebruik. Afm.: ca. B13 x H33 x D17 cm.

mijn versterker is ook een technics .misschien kunnen jullie mij zeggen of dit wat is of dat ik wat anders moet kopen .

Verwijderd

specs zeggen niets -> ga luisteren

ik kan wel zeggen dat je een set jbl lx10's moet halen, mar misschien vind je die niet mooi klinken, en waarschijnlijk te duur...

Verwijderd

Voor dat geld heb je veel andere (lees : betere) speakers dan degene waar je het over hebt. Je kan beter naar de winkel gaan om zelf te gaan luisteren idd, misschien dat je hier vantevoren nog iets aan hebt : [topic=165523/1/50]

Verwijderd

Koop een HiFi-blad als stereo(-play), ga in de lijst na welke box het beste zijn in jouw budget. Maak een lijstje van enkele en ga ze beluisteren.

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:57

Opa

Nu Multifocaal!

Oh, maar die zijn schitterend. Kijk maar:

DVD-Audio ready!!! Tering, dat zijn de mijne niet eens. |:( |:(

Alle idioterieën even terzijde gelaten... Dit is een set waar een subwoofer bij moet. Als ik die specs van 70-50000 Hz zie, hebben ze de hele frequentiecurve genoemd tot waarbij je niets meer hoort. De hoorbare frequentie zal ergens van 140-20000 lopen.

Nog beter advies: Ga luisteren. :)

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• elsegre
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 15:05

elsegre

Ti 3Al-2.5V

Linkje
In "audio-land " is je budget wat beperkt maar voor dit geld moet er echt wel iets beters zijn.
Voor adressen en andere info kun je terecht op www.hear.nl of www.hifi.nl.
Veel suc6

No news is bad news.

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 13:16 schreef victorvo het volgende:
Oh, maar die zijn schitterend. Kijk maar:

DVD-Audio ready!!! Tering, dat zijn de mijne niet eens. |:( |:(
ROFL :)
Pagina: 1