Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas van Pelt
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 21:24
"De snelste manier om als nieuwe klant een rekening bij ons te openen is via de app. Je kan dit doen waar en wanneer je maar wil, en hebt alleen een geldig ID nodig. Meestal is je rekening binnen enkele minuten geopend."

Een paar dagen geleden begon ik eraan, ik was er steeds 'bijna' maar boven het veld 'instantie' bleef het rood. Volgens mijn paspoort moet daar 's-Hertogenbosch staan. Maar als ik op verder druk dan komt na even wachten ' het lukt niet' en 'maak een afspraak'

Vandaag op die afspraak kreeg ik te horen dat ik 'instantie' moet begrijpen als 'geboorteplaats' En inderdaad: toen ik mijn geboorteplaats (andere plaats) invulde, toen lukte het om een ING-rekening te krijgen.

De baliemedewerkster heeft mij dus geholpen, Zij leek echter niet te begrijpen dat dit anders moet. Dus het nodeloze probleem blijft bestaan.

Wat zouden jullie doen?

(Ondertussen kom ik de app niet meer in, ik zou 3x verkeerd ingelogd hebben, maar ik geloof het niet. Het zij zo. Ik kan ook niet inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord want die heb ik nog nooit gezien of aangemaakt. Die kan ik wel aanvragen om per gewone post te ontvangen, maar voor t aanvragen heb ik mijn betaalpas nodig, en die heb ik nog niet. Op de website kan ik geen afspraak maken hiervoor, wel voor andere dingen. De afspraak die ik vandaag kon maken ging via de app en daar kom ik niet meer in. En ik wil niet helemaal opnieuw beginnen want ik heb al een rekening geopend. ik wil er geen 2. Ik wacht de ouderwetse post nu af.)

BasvanPelt

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Afwachten op de post en nadenken of ik bij de ING bank wil blijven als het zo gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:28

franssie

Save the albatross

Dat, ING is een kafkaiaanse organisatie geworden, alles is geautomatiseerd en niets wat de programmeurs en analisten niet voorzien hebben is mogelijk.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas van Pelt
President schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:41:
[...]

Afwachten op de post en nadenken of ik bij de ING bank wil blijven als het zo gaat?
Inderdaad: ouderwets geduld dan maar. Ik heb toevallig een rekening bij juist de ING nodig, helaas. Afhaken is geen optie.

BasvanPelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas van Pelt
franssie schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:45:
Dat, ING is een kafkaiaanse organisatie geworden, alles is geautomatiseerd en niets wat de programmeurs en analisten niet voorzien hebben is mogelijk.
Waar ING wel goed in is, dat bleek ook nog: mijn adres dat ik had toen ik vroeger (in 2014!) mijn laatste ING rekening opzegde, dat adres bleek de baliemedewerkster te willen verifiëren bij mij. Klantgegevens van gewezen klanten meer dan 10 jaar bewaren, mogen banken dat?

BasvanPelt