Microsoft brengt nieuwe, duurdere Xbox Wireless Headset uit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:36

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
nieuws: Microsoft brengt nieuwe, duurdere Xbox Wireless Headset uit met lange...

@arnoudwokke
Niet perse iets inhoudelijks over het artikel, maar ik ben wel benieuwd waarom in de titel gekozen is om de focus allereerst op de hogere prijs te leggen, ipv de langere accuduur.

100 euro in 2021, en 110 euro in 2024, dat is minder dan de inflatie in die tijd was. Daarnaast is het ook weer geen schokkende stijging, dus was enigszins benieuwd waarom de titel ietwat negatief ingestoken is :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-05 16:48

arnoudwokke

Redacteur
@BM ik snap je post niet. De twee belangrijkste elementen, hogere prijs en langere accuduur, staan beide in de titel. Dat de titel negatief ingestoken is, is een veronderstelling van jou en ben ik het niet mee eens. Ik vind het een neutrale, feitelijke titel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
arnoudwokke schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 10:43:
@BM ik snap je post niet. De twee belangrijkste elementen, hogere prijs en langere accuduur, staan beide in de titel. Dat de titel negatief ingestoken is, is een veronderstelling van jou en ben ik het niet mee eens. Ik vind het een neutrale, feitelijke titel :)
Ik was vooral benieuwd waarom van de 2 belangrijkste zaken (dat ben ik met je eens :)) er gekozen is om met de 'negatieve' te beginnen. Dat bedoelde ik met een negatieve insteek.

Los daarvan vind ik hardware die in 3 jaar tijd een tientje duurder word nauwelijks 'hogere prijs' waard, maar dat is misschien mijn verknipte wereldbeeld :P

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-05 16:48

arnoudwokke

Redacteur
Ik was vooral benieuwd waarom van de 2 belangrijkste zaken (dat ben ik met je eens :)) er gekozen is om met de 'negatieve' te beginnen. Dat bedoelde ik met een negatieve insteek.
Ah zo! Ja, dat is gewoon zinsvolgorde. Koppen zijn actieve zinnen dus ik begin graag met [bedrijf] brengt [product uit]. Duurder is een bijvoeglijk naamwoord, maar 'langere accuduur' kan ik niet vóór het product proppen dus die komt erachter :)

De inflatie was idd meer dan 10 procent in die tijd, maar meestal wordt techhardware ook goedkoper. Als er geen grote upgrades zijn gedaan, dan zou je verwachten dat veel componenten goedkoper zijn om te produceren, dat er minder r&d-kosten zijn gemaakt en de verwachte opbrengsten hoger zijn. Kortom: een lagere prijs voor een tweede generatie is zelfs na een paar jaar hoge inflatie wel echt te verwachten in mijn ogen. Een draadloze headset is geen pak melk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 13:47
"Microsoft brengt vernieuwde draadloze headset uit met langere accuduur en hogere prijs." bekt niet zo lekker

[ Voor 23% gewijzigd door CappieL op 23-10-2024 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
arnoudwokke schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 10:51:
[...]

Ah zo! Ja, dat is gewoon zinsvolgorde. Koppen zijn actieve zinnen dus ik begin graag met [bedrijf] brengt [product uit]. Duurder is een bijvoeglijk naamwoord, maar 'langere accuduur' kan ik niet vóór het product proppen dus die komt erachter :)

De inflatie was idd meer dan 10 procent in die tijd, maar meestal wordt techhardware ook goedkoper. Als er geen grote upgrades zijn gedaan, dan zou je verwachten dat veel componenten goedkoper zijn om te produceren, dat er minder r&d-kosten zijn gemaakt en de verwachte opbrengsten hoger zijn. Kortom: een lagere prijs voor een tweede generatie is zelfs na een paar jaar hoge inflatie wel echt te verwachten in mijn ogen. Een draadloze headset is geen pak melk ;)
Helder. Dank voor de toelichting :)

Xbox

Pagina: 1