Vraag en aanbod Marktkraampjes

Pagina: 1
Acties:
  • 841 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragondrakar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-10-2024
Kunnen we alstublieft een toegewijde folder hebben bovenin of zijkant in vraag en aanbod voor Handelaren zoals JJCP Trading die 4 paginas in nemen met meuk? 8)7

worden per week steeds met ze

Alvast Bedankt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VDV
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 11-05 19:45

VDV

dragondrakar schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 08:03:
Kunnen we alstublieft een toegewijde folder hebben bovenin of zijkant in vraag en aanbod voor Handelaren zoals JJCP Trading die 4 paginas in nemen met meuk? 8)7

worden per week steeds met ze

Alvast Bedankt
Er is al geruime tijd een zoekfilter, waarmee je op het type verkoper kan filteren.
Simpelweg op particuliere verkopers filteren zou dus het gewenste resultaat moeten opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragondrakar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-10-2024
Die leveren als nog deze mensen in de zoekresultaten en heb ze er liever uit de filters. Ik kan niet de enigste zijn toch?

[ Voor 81% gewijzigd door dragondrakar op 24-10-2024 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joesv
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
dragondrakar schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 17:02:
Die leveren als nog deze mensen in de zoekresultaten en heb ze er liever uit de filters. Ik kan niet de enigste zijn toch?
Ik snap niet echt wat je bedoelt? Wanneer je op particulier filtert krijg je geen enkele zakelijke verkoper te zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
De aanwezigheid van het particulier/zakelijk filter is een mooie eerste stap.

Ik zie echter nog wel verbetermogelijkheden zoals bijvoorbeeld het onthouden van dit soort voorkeuren, zodat je het niet bij ieder bezoek of categoriewijziging (of zelfs zoekopdracht) opnieuw moet aangeven. Dit is dusdanig breed voor V&A dat dat best een algemenere setting mag zijn. Je hoeft toch ook niet bij ieder bezoek de landvoorkeur aan te geven, of het aantal posts per pagina opnieuw in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-05 18:11
Hier zijn al heel veel topics over geweest. Ik moet eerlijk zeggen dat het filter echt een behoorlijke behoorlijk verbetering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Joesv schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 18:53:
[...]

Ik snap niet echt wat je bedoelt? Wanneer je op particulier filtert krijg je geen enkele zakelijke verkoper te zien.
Hier zijn inderdaad prima filters voor. De keuze om handelaren toe te staan binnen Vraag en Aanbod is een bewuste geweest. Ik ga het topic bij deze sluiten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.