jaja ik ben och laat maar zitten
Ik wil de instellingen zoals de positie, hoogte en breedte kunnen instellen
Ik heb hele oude monitor gehad warbij je nix kon instellen en heb ook oude gehad waarbij je alles kunt instellen, het lijkt me erg onwaarschijlijk dat je hier nix bij kunt instellen, misschien kan het softwarematig?Op donderdag 13 september 2001 02:39 schreef de_rokende_computer het volgende:
Ik wil de instellingen zoals de positie, hoogte en breedte kunnen instellen
Dat bedoel ik ook is hier mischien software voor, Hoe heet dit en waar kan ik dit vinden?Op donderdag 13 september 2001 02:41 schreef YT-Croc het volgende:
[..]
Ik heb hele oude monitor gehad warbij je nix kon instellen en heb ook oude gehad waarbij je alles kunt instellen, het lijkt me erg onwaarschijlijk dat je hier nix bij kunt instellen, misschien kan het softwarematig?
heb je de 107a? of is het alleen maar een fototjeOp donderdag 13 september 2001 02:43 schreef de_rokende_computer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook is hier mischien software voor, Hoe heet dit en waar kan ik dit vinden?
Is alleen een fototje van hoe het model eruit ziet het is namelijk een 105 brillanceOp donderdag 13 september 2001 02:44 schreef YT-Croc het volgende:
[..]
heb je de 107a? of is het alleen maar een fototje
Daar ben ik ook geweest maar het model staat er ook niet tussen. en volges mij staat de B bij 105B voor brillance.Op donderdag 13 september 2001 02:48 schreef YT-Croc het volgende:
Beetje raar op de philips site staan een heleboel 15"ers maar geen brillance
Het IS idd de Philips 15" Brilliance.
Een vriend van mij heeft um namelijk
Maar of ie nog de software er nog voor heeft, ik zou het zo vlug niet weten.
Een vriend van mij heeft um namelijk
Maar of ie nog de software er nog voor heeft, ik zou het zo vlug niet weten.
C:\>_
mischien heb je software nodig van philips ( probeer dat maar eens te vinden op de philips site
)
als je een geforce ofzo hebt kan het ook software matig
kan bij zoveel kaarten eigenlijk
als je een geforce ofzo hebt kan het ook software matig
kan bij zoveel kaarten eigenlijk
Ik kan op de site van philips juist geen software vinden, waarop je de instellingen kan veranderen! Is daar geen simpel progje voor
Is er iemand die mij kan helpen? Ik wil dit graag weten, hoe je zo`n monitor kan instellen, via software zal het waarschijnlijk wel moeten.
Bij de drivers van mijn videokaart kan ik dit wel instellen maar dat is alleen maar om het scherm te positioneren maar niet die de groote en de vorm van het scherm
Bij de drivers van mijn videokaart kan ik dit wel instellen maar dat is alleen maar om het scherm te positioneren maar niet die de groote en de vorm van het scherm
Ja dat weet ik onder tussen wel. Maar weet je mischien wat voor software en waar je deze kan downloaden.Op donderdag 13 september 2001 12:00 schreef beek402 het volgende:
volgens mij heb je er software voor nodig als ik het me kan herinneren
Wat jij nodig hebt is Customax software, versie 1.15 geloof ik. Kijke es op vobis.de, bij support
Zoeken op "customax" helpt ook wel.
Atari portfolio Dos 2.11
He bedankt..Op donderdag 13 september 2001 12:18 schreef Xanax het volgende:
Wat jij nodig hebt is Customax software, versie 1.15 geloof ik. Kijke es op vobis.de, bij support
Graag gedaan
Atari portfolio Dos 2.11
ik weet dat dit topic oud is, maar is er ook een soort gelijk programma voor een HP A2094A (fixed frequency) of voor een Sony Beeldbuis ?Xanax schreef op donderdag 13 september 2001 @ 12:18:
p.s. ik heb een Nvidia videokaart dus met Nvidia software, weet iemand hoe ik hiermee de hoogte en de breedte in kan stellen ?
[ Voor 19% gewijzigd door megatronic op 11-09-2005 17:36 ]
Ouwe
in de sloot laten liggen 
Enige reden om zo'n topic terecht te schoppen is als je nieuwe relevante informatie toe te voegen hebt.
"Ik zoek dat ook" is niet bepaald informatie dat voor een ander nuttig gaat zijn...
Enige reden om zo'n topic terecht te schoppen is als je nieuwe relevante informatie toe te voegen hebt.
"Ik zoek dat ook" is niet bepaald informatie dat voor een ander nuttig gaat zijn...
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()