Ik heb een lamp in de keuken hangen die bestaat uit enkele ringen met leds. Op zich alles OK met de lamp heel mooi en ze werkt ook nog. Maar ze geeft nogal veel licht en om een beetje gezellig te zitten zat ze toch een wat worden gedimd. ik had eerst een beetje domweg met een standaard triac dimmer ervoor gedaan maar dan ging de boel nogal flikkeren, dus de lamp open gedraaid en ik kom daar 2 van zulke omvormers tegen.:strip_exif()/f/image/Ln4dQ14yzAwretFTvCk3By0b.jpg?f=fotoalbum_large)
nu ben ik niet zo thuis in CC lampen en heb ik wel wat zitten rondzoeken maar het lijkt me dat dit niet echt een standaard ding is. kan iemand me helpen met een gepaste oplossing om deze lamp dimbaar te krijgen?
deze lamp heeft een directe verbinding met de meterkast daar zit een domotica systeem dus meerdere vormen van aansturen van een geschikte driver zijn mogelijk.
:strip_exif()/f/image/Ln4dQ14yzAwretFTvCk3By0b.jpg?f=fotoalbum_large)
nu ben ik niet zo thuis in CC lampen en heb ik wel wat zitten rondzoeken maar het lijkt me dat dit niet echt een standaard ding is. kan iemand me helpen met een gepaste oplossing om deze lamp dimbaar te krijgen?
deze lamp heeft een directe verbinding met de meterkast daar zit een domotica systeem dus meerdere vormen van aansturen van een geschikte driver zijn mogelijk.
[ Voor 1% gewijzigd door Gooje op 22-10-2024 19:18 . Reden: typos ]