Nu heb ik ineens "gerelateerd" boven de lijst met producten in V&A.:strip_exif()/f/image/j4wMzfL5wAcymUpagQOxV8QU.jpg?f=fotoalbum_large)
Daar staan merknamen en als je erop klikt krijg je dus ook totaal niet gerelateerde zaken te zien. Klik je op "Samsung," dan krijg je alles met die merknaam in V&A te zien::strip_exif()/f/image/7T3xj6HfouCqwhSgTLA0UejC.jpg?f=fotoalbum_large)
Neen, deze balk leidt bij mij niet tot grotere tevredenheid over de features/V&A in het algemeen. Weer een toevoeging waarvan ik het nut (in elk geval voor mijzelf) ten zeerste in twijfel durf te trekken. Een uitspraak van Carlos Sainz schiet me daarbij te binnen: "Guys, please stop inventing."
:strip_exif()/f/image/j4wMzfL5wAcymUpagQOxV8QU.jpg?f=fotoalbum_large)
Daar staan merknamen en als je erop klikt krijg je dus ook totaal niet gerelateerde zaken te zien. Klik je op "Samsung," dan krijg je alles met die merknaam in V&A te zien:
:strip_exif()/f/image/7T3xj6HfouCqwhSgTLA0UejC.jpg?f=fotoalbum_large)
Neen, deze balk leidt bij mij niet tot grotere tevredenheid over de features/V&A in het algemeen. Weer een toevoeging waarvan ik het nut (in elk geval voor mijzelf) ten zeerste in twijfel durf te trekken. Een uitspraak van Carlos Sainz schiet me daarbij te binnen: "Guys, please stop inventing."
[ Voor 3% gewijzigd door Megasyb op 22-10-2024 12:18 ]