nieuwe 2 din autoradio, maar welk merk?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:20
Ik ben van plan mijn standaard 2din autoradio te vervangen voor een after-market exemplaar.
Mijn voornaamste voorwaarden zijn: draadloos carplay en draadloos android auto.
Ik ben gaan zoeken op internet en kwam de Pioneer SPH-DA360DAB tegen en dat leek mij een goede keus omdat ik in het verleden al een Pioneer radio in bezit had die goed werkte.
Nu heb ik al van 2 webshops een negatief koop advies voor de Pioneer gehad omdat hier veel problemen (vooral met het scherm) zijn en 1 webshop is zelfs al gestopt met de verkoop van dit model. Ook is volgens hen de algemene kwaliteit van de Pioneer autoradio's niet meer zoals Pioneer vroeger leverde.
Een koop advies was de kenwood DMX7722DABS die dezelfde specs als de Pioneer heeft, alleen las ik daarvan bij gebruikers ervaringen dat bij het opstarten een usb stick met mp3 erop lang duurde( soms wel 1 minuut) voordat deze herkend werd en begon met afspelen?
Aangezien ik elke dag muziek via een usb stick beluister vind ik dat wel een heikel punt als dat echt zo is.
Verder zou de kenwood een "slechter" scherm hebben dat in zonlicht minder goed af te lezen is?
Heeft iemand ervaringen met een van beide radio's en/of weet iemand misschien een goed en betrouwbaar alternatief voor deze radio's met de zelfde specificaties die ik over het hoofd zie?