Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-04 16:37
Beste mede-tweakers,

Wij zitten momenteel in verbouwing en willen in de keuken graag een extra TV ophangen. Wat ons mooi leek is een Samsung Frame televisie, zodat deze mooi weg blend wanneer de tv uit staat.

Echter omdat deze een aparte kast heeft om alles op aan te sluiten (HDMI, stroom etc.) willen we deze graag in de ruimte achter de keuken plaatsen.

Nu echter de vraag, als deze bijgeleverde kast een ruimte verder staat, kan de afstandsbediening nog gebruikt worden (kan niet vinden of deze werkt via bluetooth of infrarood).

De aansluiting naar de tv gaat dan doormiddel van 1 enkel dun kabeltje, deze heeft aan de TV zijde een smal blokje. Is de andere zijde gemakkelijk door de muur te krijgen om aan de aansturingskast aan te sluiten?

We vinden het namelijk mooi als alleen de TV zichtbaar is zonder kabel die naar beneden loopt en onder de tv een kast neer te zetten om de gehele aansluitingen weg te werken.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:53

DexterDee

I doubt, therefore I might be

De infrarood ontvanger zit in de TV, niet het kastje. Zo lang je geen Deco Frame om de TV hangt blijft alles gewoon werken. De oorspronkelijke afstandsbediening werkt ook met RF en dat signaal gaat prima door een muurtje heen. Mocht je wel een Deco Frame willen en een universele afstandsbediening willen gebruiken, dan kun je een prijzige accessoire kopen van Samsung die dat probleem weer oplost

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-09 19:19
Bij mijn broertje staat die box van the frame in een dichte kast, mijn aanname is dat de IR sensor in de tv zit, of dat hij via RF werkt. In beide gevallen zou je de box in een andere kamer kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-04 16:37
DexterDee schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:36:
De infrarood ontvanger zit in de TV, niet het kastje. Zo lang je geen Deco Frame om de TV hangt blijft alles gewoon werken. De oorspronkelijke afstandsbediening werkt ook met RF en dat signaal gaat prima door een muurtje heen. Mocht je wel een Deco Frame willen en een universele afstandsbediening willen gebruiken, dan kun je een prijzige accessoire kopen van Samsung die dat probleem weer oplost
Bedankt dat maakt het een en ander duidelijk. Wanneer ik de originele frame lijst van Samsung neem dan blijft alles wel werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:53

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Klevertje schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:14:
Bedankt dat maakt het een en ander duidelijk. Wanneer ik de originele frame lijst van Samsung neem dan blijft alles wel werken?
Yes, met het originele frame blijft alles werken

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW