Ik zoek een?
alternatief voor Sonos om mijn huidige setup te kunnen combineren.
Wat is je budget?
Ik schat zo'n €2000,-
Dit heb ik nu:
• Receiver: uitvoering: NAD C338
• Speakers: product: Bowers & Wilkins 607 S3
• Platenspeler (om het compleet te maken maar niet van belang): uitvoering: Argon Audio TT-3 Zwart
Deze set gebruik ik voor mijn vinyl collectie maar ook om muziek via Spotify te streamen.
Daarnaast heb ik een Sonos:
• Arc (uitvoering: Sonos Arc Zwart)
• 2x play:1 (uitvoering: Sonos Play:1 Zwart)
• Sub (uitvoering: Sonos Sub Zwart)
Deze set gebruik ik om films en series te kijken.
Wat heb je zelf al gevonden?
https://production.blueso...ts/node-nad-c-338-bundle/
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil eigenlijk 1 systeem. Als ik een plaat opzet of Spotify stream dat dan alleen de b&w speakers gebruikt worden maar als ik een film kijk dan dan ook de b&w gebruikt worden icm een surroundset (ook van Bluesound?) zodat het lekker door het huis dreunt. Mijn vraag is of Sonos dan weg kan en ik een aanvulling van Bluesound ga gebruiken.
Of kan het beter gescheiden laten en Sonos houden?
alternatief voor Sonos om mijn huidige setup te kunnen combineren.
Wat is je budget?
Ik schat zo'n €2000,-
Dit heb ik nu:
• Receiver: uitvoering: NAD C338
• Speakers: product: Bowers & Wilkins 607 S3
• Platenspeler (om het compleet te maken maar niet van belang): uitvoering: Argon Audio TT-3 Zwart
Deze set gebruik ik voor mijn vinyl collectie maar ook om muziek via Spotify te streamen.
Daarnaast heb ik een Sonos:
• Arc (uitvoering: Sonos Arc Zwart)
• 2x play:1 (uitvoering: Sonos Play:1 Zwart)
• Sub (uitvoering: Sonos Sub Zwart)
Deze set gebruik ik om films en series te kijken.
Wat heb je zelf al gevonden?
https://production.blueso...ts/node-nad-c-338-bundle/
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil eigenlijk 1 systeem. Als ik een plaat opzet of Spotify stream dat dan alleen de b&w speakers gebruikt worden maar als ik een film kijk dan dan ook de b&w gebruikt worden icm een surroundset (ook van Bluesound?) zodat het lekker door het huis dreunt. Mijn vraag is of Sonos dan weg kan en ik een aanvulling van Bluesound ga gebruiken.
Of kan het beter gescheiden laten en Sonos houden?
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|