Toon posts:

Counter Strike onder winXP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb het volgende probleem, bij het online gamen heb ik een ping van 300+ (springt soms naar 1000+), dit is niet normaal, onder windowsME had ik nog een ping van rond de 50 op dezelfde gameserver.
Ik beschik over een adsl basic lijn van mxstream. Ligt het aan de MTU die ik goed moet instellen??
Heeft iemand hetzelfde probleem of nog belangrijker, heeft iemand een oplossing.
(oh ja, ik gebruik windows XP pro ver.2600)

Thanx all.

Foesj

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
was hier niet al een topic over?

UTFS!!!!

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op donderdag 13 september 2001 11:19 schreef basiep het volgende:
was hier niet al een topic over?

UTFS!!!!
chill man... alsof spielerij zo overloopt van dubbele topics.... man was hier niet een nieuwe regel over in de faq? dat utfs enzo niet echt meer op prijs werden gestelt?

blup

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Tjongejonge zeur niet zo man..

er was idd al ergens een topic over, iemand had ook het zelfde probleem met xp/adsl/quake.
Als je de search goed gebruikt zal je zien dat nog niemand een oplossing heeft gevonden :(

Ik heb hier dus hetzelfde probleem met adsl/xp kan dus niet cs'n via adsl, via het kabelmodem gaat het prima.

Het zal vast iets met de mtu te maken hebben maarja hoe kan je die veranderen onder xp ?!?

Ik heb al wat zitten knoeien met diverse prg'tjes om netwerk instellingen te wijzigen. Al deze proggies zijn voor win2k en werken niet goed onder xp.

Wat ik mij dus af vraag is er iemand die WEL online kan gamen onder xp via adsl (quake/ut/cs) ?
Je zou eventueel je adsl modem kunnen 'hacken' en upgraden naar een routertje zodat je die vage vpn verbinding er uit kan gooien maarja dat heeft ook weer zo zijn nadelen.