Copilot+ filter pricewatch

Pagina: 1
Acties:
  • 353 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 00:25
1. Welk probleem ervaar je?

Ik ben op zoek naar een copilot+ geschikte PC, maar ik kan hier niet op filteren.

2. Waarom is dat een probleem?

Omdat ik zelf niet goed kan beoordelen of een PC geschikt is voor Copilot+ of niet.

3. Hoe vaak loop je er tegenaan?

Zelden, maar aangezien ik verwacht dat binnenkort iedereen deze filter wil gebruiken zal dit meer worden.

4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?

Checkbox bij de filters: CoPilot+

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik neem aan dat je doelt op categorie: Laptops en/of categorie: Pc's ? Of losse componenten categoriën?

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 21-10-2024 17:06 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
Laptops en PCs inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
is 16gb ram en 256gb ssd niet alles wat je nodig hebt?
de vraag om per applicatie te filteren zorgt (bij honorering van de vraag) voor een vloedgolf aan 'kan game x / app y gefilterd worden.. dat is een boel actief onderhoud en (vervuiling van?) filteropties?
-het benoemen van de requirements ligt wat mij betreft bij de softwareleverancier, en het informeren over'wat je moet zoeken' voordat je zelf gaat zoeken bij de gebruiker (niet primair bij tweakers?)

[ Voor 20% gewijzigd door dyrc op 23-10-2024 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:53
dyrc schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 10:53:
is 16gb ram en 256gb ssd niet alles wat je nodig hebt?
de vraag om per applicatie te filteren zorgt (bij honorering van de vraag) voor een vloedgolf aan 'kan game x / app y gefilterd worden.. dat is een boel actief onderhoud en (vervuiling van?) filteropties?
Nee ik denk dat TS bedoelt dat de pc een NPU bevat, om zaken als copilot+ op te draaien.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
dan is de vraag of ie t neural network zelf gaat trainen? (wat een andere vraag is dan nu gesteld)

edit: ik ga me even inlezen want mogelijk roep ik te voorbarig (copilot vs "+")

[ Voor 29% gewijzigd door dyrc op 23-10-2024 10:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HenkEisDS
Ik zie dat ik met mijn reet heb gekeken.

Copilot+ checkbox zit verstopt onder Overige Specificaties > Laptop Extra's.

[ Voor 11% gewijzigd door HenkEisDS op 23-10-2024 11:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:53
HenkEisDS schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 11:19:
Ik zie dat ik met mijn reet heb gekeken.

Copilot+ checkbox zit verstopt onder Overige Specificaties > Laptop Extra's.
Zelfreflectie +1 :+

Top dat ik nu iig weet dat je hierop kunt filteren - heb ik meteen de vraag hoe je je PC dan voorziet van NPU als het louter een laptop eigenschap lijkt te zijn op dit moment.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
Ja voor desktops is de checkbox nog niet beschikbaar inderdaad, maar dat zou ook zomaar kunnen omdat er simpelweg nog geen desktops zijn die voldoen.

De enige windows desktop die een NPU heeft van minimaal 40 TOPS is deze: uitvoering: Beelink SER9 en die 'Wordt verwacht'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:58

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@HenkEisDS heeft het knopje inmiddels gevonden. Mocht het in populariteit gaan toenemen of meer relevant gaan worden in de toekomst, kunnen we altijd nog kijken of we dit wat duidelijker kunnen maken. Voor nu even zo :)

Voor desktops lijkt het nog niet echt een ding te zijn, ze hebben het nu vooral voor tablets en laptops. Mocht het er ooit van komen, kan het zo aangemaakt worden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.