Toon posts:

Dell optipex GS+ en SB 128PCI probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een dell optiplex gs+ pentium 133, in deze pc heb ik een SB 128PCI geprikt, maar ik krijg geen geluid. Als os heb ik win95. De drivers worden keurig geinstalleerd. Alle schuifjes staan op open en er zijn in apparaatbeheer geen conflicten. Ook weet ik zeker dat de geluidskaart en de speakers goed zijn. Heeft iemand een idee waar de fout zou kunnen zitten.

• warlord
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-07 08:21

warlord

Forum van DELL al gecheckt??

Meestal staat daar wel iets als er iets niet werkt op een DELL PC.

www.dell.nl

succes!

grtz,

warlord

Verwijderd

Topicstarter
Dat was dus het eerste dat ik gedaan heb toen ik tegen dit probleem opliep. Kon daar geen draad vinden naar een vergelijkbaar probleem. Op de rest van de site ook nix gevonden.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

heb je wel de goede driver voor die SB128 ??? Er zijn namelijk onwijs veel verschillende typen van die kaart, die niet allemaal met dezelfde driver werken ...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik mag toch aannemen dat de bijgeleverde cd rom de juiste drivers bevat of niet soms. :?

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is opgelost. Toen ik ontdekt dat dos programma's wel geluid hadden en na een dos sessie ook windows, heb ik system.ini maar eens doorgewerkt en wat wijzigingen aangebracht. :) dit bleek de oplossing
Pagina: 1