Voordeur aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:10
Hallo,

Mijn vrouwlief blijft zich maar irriteren aan ons toekomstige voordeur, zie foto.
Nieuwe voordeur zit er niet in, vraag me af of er mogelijkheden zijn om de deur aan te passen minder glas.

Zijn er mensen die dit hebben gedaan en hoe?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WbqbU31zw_NRV1K09IAHHP4YVFE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jcXYFNBxwbOo0xY8pgI01E40.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:47

CyBeRSPiN

sinds 2001

Met folie beplakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
4 ramen beplakken vinden we net te veel van het goede, zo laten gaat ook niet. Je wilt ook een beetje privacy

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gotenx
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 21:46
Het glas zit "los" in de deur op zijn plek gehouden door glaslatten. Je zou het glas kunnen vervangen voor sandwichpanelen die dezelfde dikte hebben als het glas. Ook zou je het professioneel kunnen laten beplakken/stikkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:07

franssie

Save the albatross

Nieuwbouw? Dan zijn het waarschijnlijk standaard maten van een fabrikant van deuren (serie productie).

Deuren zijn niet goedkoop maar je zou dus een ander model van dezelfde fabrikant kunnen bestellen (zonder kozijn want dat heb je dan al). Originele deur opslaan voor als reserve, verkoop of optie bij verkoop huis?

Maar vraag dus naar de mogelijkheden bij degene die de deur laat of gaat plaatsen, hoe eerder, hoe meer er mogelijk is lijkt me.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 00:18
Glas vervangen door melkglas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:47

CyBeRSPiN

sinds 2001

moca007 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:01:
[...]

4 ramen beplakken vinden we niet te veel van het goede, zo laten gaat ook niet. Je wilt ook een beetje privacy
Je zegt steeds “niet” terwijl je “net” bedoelt ;)

Je hoeft niet alles met folie te doen, je kunt er wat uitlaten. Je huisnr of jullie namen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
franssie schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:02:
Nieuwbouw? Dan zijn het waarschijnlijk standaard maten van een fabrikant van deuren (serie productie).

Deuren zijn niet goedkoop maar je zou dus een ander model van dezelfde fabrikant kunnen bestellen (zonder kozijn want dat heb je dan al). Originele deur opslaan voor als reserve, verkoop of optie bij verkoop huis?

Maar vraag dus naar de mogelijkheden bij degene die de deur laat of gaat plaatsen, hoe eerder, hoe meer er mogelijk is lijkt me.
Deur is al geplaatst, oplevering is over een paar weken gepland. Ga navragen bij wie de deur komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
CyBeRSPiN schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:02:
[...]

Je zegt steeds “niet” terwijl je “net” bedoelt ;)

Je hoeft niet alles met folie te doen, je kunt er wat uitlaten. Je huisnr of jullie namen bijvoorbeeld.
Dikke vingers :D net.

Huisnummer is inderdaad nog een idee, maar als we de deur zouden kunnen aanpassen heb ik dit liever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

moca007 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:03:
[...]

Deur is al geplaatst, oplevering is over een paar weken gepland. Ga navragen bij wie de deur komt.
Ah, zo bedoelde je 'nieuwe voordeur zit er niet in' :P Ik las het als "de nieuwe voordeur zit er nog niet in" maar je bedoelde het zit er financieel niet in.

Dan zou ik inderdaad denken aan melkglas (ook in grijstinten verkrijgbaar) of houten panelen in plaats van het huidige glas.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotenx
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 21:46
moca007 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:05:
[...]

Dikke vingers :D net.

Huisnummer is inderdaad nog een idee, maar als we de deur zouden kunnen aanpassen heb ik dit liever.
Je zou enkel wat kunnen met het glas, de rest van de deur is onderdeel van de constructie en kan je niet aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Gotenx schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:06:
[...]

Je zou enkel wat kunnen met het glas, de rest van de deur is onderdeel van de constructie en kan je niet aanpassen.
Als het goedkoop moet plak je er aan de achterkant een plaat MDF op, leuk kleurtje en klaar, alleen iets langere bouten voor het beslag wellicht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
franssie schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:06:
[...]

Ah, zo bedoelde je 'nieuwe voordeur zit er niet in' :P Ik las het als "de nieuwe voordeur zit er nog niet in" maar je bedoelde het zit er financieel niet in.

Dan zou ik inderdaad denken aan melkglas (ook in grijstinten verkrijgbaar) of houten panelen in plaats van het huidige glas.
Houtenpanelen en dan in de zelfde kleur schilderen, melkglas zou ook nog kunnen. Ga dit even bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:20
franssie schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:08:
[...]

Als het goedkoop moet plak je er aan de achterkant een plaat MDF op, leuk kleurtje en klaar, alleen iets langere bouten voor het beslag wellicht :+
Doe dan een gordijn. Krijg je zo'n kroegsfeer. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

moca007 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:08:
[...]

Houtenpanelen en dan in de zelfde kleur schilderen, melkglas zou ook nog kunnen. Ga dit even bekijken.
Zoek wel even uit / vraag na wat het met de inbraakwerendheid doet (en hoe die nu is). Niet ieder glas/hout is hetzelfde. Ik neem aan dat deze deur wel een politiekeurmerk heeft etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
franssie schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:12:
[...]

Zoek wel even uit / vraag na wat het met de inbraakwerendheid doet (en hoe die nu is). Niet ieder glas/hout is hetzelfde. Ik neem aan dat deze deur wel een politiekeurmerk heeft etc.
Goeie vraag, volgens mij is het zelfs verplicht een politiekeur merk maar dat zit toch meer in de slot, je zou zelfs kunnen zeggen zoveel ramen zijn juist inbraak gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
GioStyle schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:11:
[...]

Doe dan een gordijn. Krijg je zo'n kroegsfeer. :D
🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04:44

s3n

Er bestaat ook folie van stof. Ziet er iets luxer uit, bijvoorbeeld: https://www.plakfoliewebs...raamtextiel-rock-(130-cm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

moca007 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:26:
[...]

Goeie vraag, volgens mij is het zelfs verplicht een politiekeur merk maar dat zit toch meer in de slot, je zou zelfs kunnen zeggen zoveel ramen zijn juist inbraak gevoelig.
Geld voor het beslag (waaronder het slot maar ook het kozijn en de scharnieren). Maar ik dacht voor de hele deur. Zo bestaat er slagvast glas, daar zit een folie in zodat het wel breekt maar niet in scherven uiteen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNOnamE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:25
Waarom niet het glas overschilderen?

☀️ 39 Panelen |⚡SolarEdge SE12.5K | 🔆 Panasonic 7KW KIT-WC07J3E5 | ❄❄❄❄ Mitsubishi SRK 20ZSX-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:51
Je hebt ook plissé gordijntjes voor deuren, ook met frame die je er magnetisch inzet (dus kan je de ramen nog lappen). Wel prijzig voor 4 ramen maar ja, het is een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

MrNOnamE schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:29:
Is best krasgevoelig, heb dat op een deur. Dat gezegd hebbende > vingerverf! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
MrNOnamE schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:29:
Krasgevoelig zeker met kinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
s3n schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:28:
Er bestaat ook folie van stof. Ziet er iets luxer uit, bijvoorbeeld: https://www.plakfoliewebs...raamtextiel-rock-(130-cm)
Dit zou inderdaad een optie kunnen zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:01
[...]

4 ramen beplakken vinden we net te veel van het goede, zo laten gaat ook niet. Je wilt ook een beetje privacy
Ja kan het toch met folie exact zoveel privacy geven als je zelf wilt? Doe je bijvoorbeeld wel de middelste twee en niet de onderste en bovenste, dan kijken langslopende mensen niet naar binnen. Of alles behalve het bovenraampje. Folie lijkt mij by far de makkelijkste en goedkoopste oplossing. Bovendien is het verwijderbaar zonder schade, mocht je nog eens van mening veranderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollercopter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-05 15:01
Ik heb precies dezelfde deur. Gewoon afplakken met van die folie aan de binnenkant zodat je wel nog daglicht heb, maar mensen niet meer erdoor kunnen kijken. De brievenbus ga ik nog dichtmaken dat is echt een ellendig ding die klappert en tocht. Mijn deur is 20 jaar oud btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:23
Ook even kijken wat er nog voor regels gelden. Mijn ouders gingen in een nieuwbouwwijk wonen, licht paarse voordeuren in hun straat. Straat verder pastel oranje, grasgroen.
En dat mocht de eerste 5 jaar niet veranderd worden. Welstandscommissie kan je meer vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@moca007 Als het een koophuis is dan hang je in dat standaard kozijn toch gewoon zelf een andere deur, naar de wens van je vrouw én jezelf, in?

Hang je brievenbus meteen even aan de voorgevel zodat dat tochtgat in de deur ook niet meer aanwezig is ;)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:20
[...]
Niet volledig beplakken maar een randje overhouden. Zo:
Afbeeldingslocatie: https://www.arnebodil.nl/static/default/files/A&B-Opliggende-glaslat.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Will_M schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:44:
@moca007 Als het een koophuis is dan hang je in dat standaard kozijn toch gewoon zelf een andere deur, naar de wens van je vrouw én jezelf, in?

Hang je brievenbus meteen even aan de voorgevel zodat dat tochtgat in de deur ook niet meer aanwezig is ;)
Nieuwe voordeur ben je zo €2000 verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moca007
Ramon 73 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:43:
Ook even kijken wat er nog voor regels gelden. Mijn ouders gingen in een nieuwbouwwijk wonen, licht paarse voordeuren in hun straat. Straat verder pastel oranje, grasgroen.
En dat mocht de eerste 5 jaar niet veranderd worden. Welstandscommissie kan je meer vertellen.
Het is een koophuis, heb niets gelezen hierover.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

moca007 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:45:
[...]

Nieuwe voordeur ben je zo €2000 verder.
Oohw... Het moet goedkoop én buiten de standaard oplevering om :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-05 08:00
Onder een plaat in dezelfde kleur, de middelste 2 beplakken en de bovenste openlaten voor daglicht?

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Will_M schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:47:
[...]

Oohw... Het moet goedkoop én buiten de standaard oplevering om :P
Ja na oplevering, wat is goedkoop tegenwoordig mag een paar een paar honderd kosten maar geen 2000-3000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

moca007 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:48:
[...]

Ja na oplevering, wat is goedkoop tegenwoordig mag een paar een paar honderd kosten maar geen 2000-3000.
Dan is de optie 'folie' eigenlijk als enige nog een beetje betaalbaar, vrees is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:23
moca007 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:46:
[...]

Het is een koophuis, heb niets gelezen hierover.
Bij mijn ouders ook, hele plan is koopwoningen. Bij hun stond het in de opleverdocumenten, was vooraf niet bekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:10

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Gotenx schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 18:01:
Het glas zit "los" in de deur op zijn plek gehouden door glaslatten. Je zou het glas kunnen vervangen voor sandwichpanelen die dezelfde dikte hebben als het glas. Ook zou je het professioneel kunnen laten beplakken/stikkeren.
Als je merk en type weet kan je bij de fabrikant wellicht dichte panelen krijgen.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:28
je kunt er ook gewoon aan wennen. Hoe veel privacy heb je nodig op de gang? (Of is ze bang voor: "Ooh, de buurvrouw gaat weer naar het toilet! dit is al de derde keer vandaag!! Zou er iets aan de hand zijn?")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NatalieF
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 18-05 17:16
Nou wij hebben het omgekeerde probleem, wij krijgen in ons nieuwbouw huis een voordeur met 1 mini raampje en zouden graag zo’n deur als die van jullie willen.
Toevallig midden van het land, wie weet kunnen we ruilen 🤣 (duurt alleen nog ca 4-5 maanden voordat we de sleutel krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-05 22:54

Barrycade

Through the...

Realiseer je je ook dat je totaal niet kan zien wie er voor de deur staat als je m dicht plakt/maakt?

Ik heb een raampje naast mijn (dichte) deur en dat vind ik lekker om als die colportage gasten af te wimpelen zonder de deur open te hoeven doen.

En ik neem aan HR++ of beter glas dus prima qua isolatie. Dus niet vervangen voor dunne meuk, heb je een koude hal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homer-Simpson
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 22:04
Folie op maat met je naam, huisnummer of levensbeschouwende overtuigingen :+
https://www.muursticker4s...5Sk309Bmo1jRoCVDwQAvD_BwE
Eerste gesponsorde link op Google.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kijk ook even of er op het gebruikte (triple?) glas wel folie mag. Veel moderne glassoorten mag dat niet bij i.v.m thermische stress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidrrr
  • Registratie: Oktober 2022
  • Nu online
Wij hebben ook de voordeur met die squid folie. Makkelijk te verwerken en ziet er goed uit. En als het je niet bevalt, het kost niet veel. Beetje snijden en je plakt het er zo op. Beperking met triple glas volgens mij is dat je geen zwarte kan nemen. De andere kleuren geen probleem. Met die witte heb je de minste inkijk en zelf kun je nog best zien wie er voor de deur staat. Vind zelf die donkere mooier maar die werken dan minder in de avond uiteraard.

[ Voor 43% gewijzigd door Davidrrr op 20-10-2024 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Davidrrr schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 19:40:
Wij hebben ook de voordeur met die squid folie. Makkelijk te verwerken en ziet er goed uit. En als het je niet bevalt, het kost niet veel. Beetje snijden en je plakt het er zo op. Beperking met triple glas volgens mij is dat je geen zwarte kan nemen. De andere kleuren geen probleem. Met die witte heb je de minste inkijk en zelf kun je nog best zien wie er voor de deur staat. Vind zelf die donkere mooier maar die werken dan minder in de avond uiteraard.
Heb je de zelfde deur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:35

timovd

Voorsprong door techniek

Dat geeft een kans op een thermische breuk bij HR++-glas.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
timovd schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 19:58:
[...]

Dat geeft een kans op een thermische breuk bij HR++-glas.
Er is plakfolie te krijgen voor HR++ glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidrrr
  • Registratie: Oktober 2022
  • Nu online
https://squid-textiles.com/nl-nl/pages/faq

Ongeveer. Niet exact maar een deur met 3 grotere ruiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Barrycade schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 19:13:
Realiseer je je ook dat je totaal niet kan zien wie er voor de deur staat als je m dicht plakt/maakt?

Ik heb een raampje naast mijn (dichte) deur en dat vind ik lekker om als die colportage gasten af te wimpelen zonder de deur open te hoeven doen.

En ik neem aan HR++ of beter glas dus prima qua isolatie. Dus niet vervangen voor dunne meuk, heb je een koude hal.
Daar heb je gewoon slimme deurbellen voor. Dan kun je ze gewoon voor je deur laten staan tot ze een ons wegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03:39
Als de nieuwe deur er nog niet in zit waarom dan deze aanpassen? Wachten op de nieuwe deur lijkt mij.

Edit: ah, ff wat reacties gelezen en je bedoelt dus ‘net’. Misschien even aanpassen?
Maar dit is idd niet mooi vind ik. Wellicht enkele panelen erin laten zetten? Of een stuk rigoreuzer: deur verkopen en nieuwe uitzoeken ;)

[ Voor 53% gewijzigd door remzor op 21-10-2024 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:14

SambalBij

We're all MAD here

Barrycade schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 19:13:

Dan kun je juist beter een helemaal dichte deur hebben met een spionnetje.
Kun je zien wie er voor de deur staat en indien gewenst doen of je niet thuis bent. Dat is lastig met glas waar ze je (schaduw) al hebben gezien.

Ik zou me bij de deur/gevel van TS overigens zelf véél meer irriteren aan het feit dat die deur en dat bovenraam niet netjes gecentreerd zijn t.o.v. elkaar.... :o

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

SambalBij schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:53:
[...]

{}
Ik zou me bij de deur/gevel van TS overigens zelf véél meer irriteren aan het feit dat die deur en dat bovenraam niet netjes gecentreerd zijn t.o.v. elkaar.... :o
Dat en dat het raam direct aansluit op de boei :o
Gelukkig zie je dat binnen niet en is het een probleem voor de buitenwereld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 00:18
pagani schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 19:39:
Kijk ook even of er op het gebruikte (triple?) glas wel folie mag. Veel moderne glassoorten mag dat niet bij i.v.m thermische stress.
Op noord kom je daar waarschijnlijk nog wel mee weg. 25% kans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Rukapul schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 17:48:
[...]

Op noord kom je daar waarschijnlijk nog wel mee weg. 25% kans :P
Er is gewoon folie te koop voor HR++ glas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 20-05 16:34
Thermische breuk komt vaak voor waar het glas niet in zijn geheel bedekt wordt. Daardoor worden de ruiten niet gelijk warm en breekt een glasplaat.

Je kunt voor de onderste ruiten een bossingpaneel bestellen, deze zijn geisoleerd en kan je samen met de deur verven. Je kunt ook goedkoop gaan en 25mm mdf gebruiken( wel goed verven).
Er is ook HR++ glas met 1 blad colorbel, dat kan je in allerlei kleuren en zelfs patroontjes krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
jichem schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 19:38:
Thermische breuk komt vaak voor waar het glas niet in zijn geheel bedekt wordt. Daardoor worden de ruiten niet gelijk warm en breekt een glasplaat.

Je kunt voor de onderste ruiten een bossingpaneel bestellen, deze zijn geisoleerd en kan je samen met de deur verven. Je kunt ook goedkoop gaan en 25mm mdf gebruiken( wel goed verven).
Er is ook HR++ glas met 1 blad colorbel, dat kan je in allerlei kleuren en zelfs patroontjes krijgen.
Bedankt voor de tip, ga het uitzoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spiff
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:30
Je kan ook naar het aanbod van deuren kijken zoals op gebruiktebouwmaterialen.com;
Dat zijn niet alleen gebruikte maar ook verkeerd bestelde of door andere redenen nooit gebruikte deuren die niet geretourneerd kunnen worden.

https://calvinandhobbes.fandom.com/wiki/Spaceman_Spiff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irdiwen
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 04-05 13:14
Wij hebben ook zo'n deur en die is met folie beplakt. En heel eerlijk gezegd: ik ben heel blij met die ramen erin, want het is lekker licht in de gang. Daardoor voelt het veel groter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Irdiwen schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 13:43:
Wij hebben ook zo'n deur en die is met folie beplakt. En heel eerlijk gezegd: ik ben heel blij met die ramen erin, want het is lekker licht in de gang. Daardoor voelt het veel groter aan.
Heb je misschien een foto ben benieuwd hoe het eruit ziet vanuit buiten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Irdiwen
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 04-05 13:14
moca007 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 14:03:
[...]

Heb je misschien een foto ben benieuwd hoe het eruit ziet vanuit buiten?
Zeker. Je kunt niet meer naar binnen kijken, tenzij je echt enorm je best doet, en binnen is de gang gewoon mooi licht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A6vvzSO1C_aDi5IRVBDn5VNAZOY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/frbOEzrb9cVhd13I1evPF5YV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Irdiwen op 24-10-2024 11:55 ]

Pagina: 1