Hoe (niet opgeslagen) bestanden in LibreOffice terug toveren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbleblower1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-08 17:09
Uiteraard heb ik me al helemaal suf gegoogeld, want ik ben veel te trots om toe te geven dat ik zoiets simpels niet weet (ik ben een nep Tweaker), maar bij stap één van de instructies gaat het al mis, want dan moet ik naar "Bestandsinfo> >Document beheren > Niet-opgeslagen documenten herstellen", maar die bestandsinfo krijg ik met geen mogelijkheid gevonden, ook niet als ik daar weer afzonderlijk naar google.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb;

Eén van de dingen die ik heb geprobeerd is de recente bestanden openen, wat helaas maar 1 van de documenten die ik zocht opleverde in een lijst van 25 documenten die ik kreeg. Al zou ik op één of andere manier een langere lijst kunnen krijgen zou dat het probleem ook oplossen.

Een andere optie die ik wel kon vinden was het "help venster" van LibreOffice
https://help.libreoffice....no:HelpIndex#bm_id3806162
maar dat heeft nog niet echt geholpen, ik zou niet weten waar ik wat zou moeten zoeken.

Bij het nagaan van alle directories en subdirectories (waar ik hoopte een document beheren optie te vinden) stond onder "venster" vreemd genoeg nog één document dat ik zocht, nu nog 8 te gaan.
Of nee, toch 9, want dat document kan ik niet openen (ik weet althans niet hoe)..

En ik heb bestandsinfo LibreOffice op image gegoogeld.

Kortom, TLDR, ik zoek waar de "bestandsinfo" in LibreOffice is verstopt of eventueel waar de opties "Document beheren" of "Niet-opgeslagen documenten herstellen" verstopt zitten.