[CAR] geluidssysteem Kia Picanto

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mertcan0251
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 25-12-2024
Hallo allemaal,

Ik heb momenteel een Kia Picanto, bouwjaar 2006. Ik vind het geluid wat uit die speakers komt heel erg slecht, met name de bas. Ik heb heel het internet doorgezocht en op verschillende forums gekeken, maar ben eigenlijk niet verder gekomen. Wellicht is er iemand die heer verstand over heeft. Ik zie verschillende maten voorbij komen, en ook sets. Wat zou ik in mijn auto kunnen inbouwen? Wellicht punten waarop ik moet letten?

Mvg

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:01

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wellicht dat de forumetiquette op die andere plekken anders is, maar op Tweakers verwachten we echt veel meer inzet als je een topic opent. Om te beginnen zijn de voorbeeldvragen er niet om te verwijderen, maar om ingevuld te worden.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Zo weten wij wat jij al gedaan hebt; krijg je daardoor veel betere antwoorden en andere mensen die je topic lezen hebben er dan ook wat aan. Je hoeft echt niet alles te weten, want dan had je natuurlijk geen vragen, maar "ik heb gezocht, kan iemand mij vertellen wat ik moet kopen" is echt te makkelijk. Heb je bijv. de Kia-dealer al eens gevraagd?

In de huidige vorm moet dit topic op slot. Je mag mij een DM sturen ter heropening als je dan ook alle vragen uitgebreid beantwoordt. Je kunt ook zelf een nieuw topic openen, maar ook dan geldt dat je de voorbeeldvragen moet gebruiken.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.