Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eigenwijs
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 07-11-2024
Goede middag, ik lees in bovenstaande dat de G72 last heeft van stotteren bij bellen.
Ik jeb een G62, Moto one, en G72 welke alle dit probleem hebben. Een gesprek is bijna altijd een dubbel lang gesprek omdat de andere kant mij niet verstaat, woorden mist, of het in brokjes binnen krijgt.
Met een Samsung A54 in huis, bellen naar de zelfde persoon is dit totaal niet aan de orde.
Ligt dit aan Motorola??, of te goedkoop toestel.

Reactie afgesplitst uit ander topic

[ Voor 5% gewijzigd door PaT op 19-10-2024 23:44 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:40
dat kan
welke provider gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-06 00:23

Barrycade

Through the...

Klinkt als beroerde ontvangst en je Samsung ondersteund wel standaard wifi bellen?

Zoek even of je wifi bellen aan hebt staan op je Motorolas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Barrycade schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 01:17:
Klinkt als beroerde ontvangst en je Samsung ondersteund wel standaard wifi bellen?

Zoek even of je wifi bellen aan hebt staan op je Motorolas
En controleer of 4G bellen aanstaat (meestal 4G/LTE icoontje bovenin). Even contact opnemen met je provider kan vaak ook helpen bij dit soort problemen.

Er zijn genoeg Motorola gebruikers, ook van nog goedkopere varianten, die dit soort problemen helemaal niet hebben. Het is zeker geen verkeerd merk en ook niet te goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eigenwijs
Hallo, het ligt niet aan de provider. Ik heb de laatste jaren gewisseld tussen Simyo, hollandsnieuwe, you phone, simyo, en nu weer you phone.
Mijn vrouw had het zelfde probleem bij haar moto G62, en is doordat deze niet meer wilde up daten begin dit jaar over gestapt op Samsung A54. Ze heeft er per direct geen last meer van. ( En heeft nog steeds de zelfde provider als mij).
In mijn scherm staat 4G+. En Bellen met wifi aan of uit maakt geen verschil. ( Deze bellen via wifi staat nu uit) De moto one had dat volgens mij niet, en had ook deze problemen..
Provider gebeld, kon mij niets betekenen vertelde zij .
Kan het aan het bel gebied liggen?
Al is regio West Friesland niet buitenaards dacht ik😂

[ Voor 7% gewijzigd door eigenwijs op 20-10-2024 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-06 00:23

Barrycade

Through the...

Waar belt de andere persoon mee, want het lijkt alsof het naar 1 speciek persoon is.

Wellicht HD bellen wel/niet mogelijk met diegene?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eigenwijs
Goedemiddag,
Nee helaas is het met andere het zelfde, alleen bel ik zeer regelmatig met vrouw, dus dat valt op.
Maar ook de arbo dienst, ziekenhuis of gewoon ouders of collega geeft de problemen.
Ik begrijp uit de weinige reacties dat er niet echt een oplossing is, of dat het probleem bekend is bij veel andere. De enkele die het wel heeft of had, die zit hier niet ..
Pagina: 1