<edit>
[ Voor 148% gewijzigd door fib3rlight op 22-10-2024 20:54 ]
[ Voor 148% gewijzigd door fib3rlight op 22-10-2024 20:54 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
?Drardollan schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 18:13:
Ik kijk dadelijk even in mijn glazen bol voor je.
Ja sorry, ik moet nu net even eten en heb pas later tijd. Hoop dat ik de oplossing erin ga zien voor je, scheelt een hoop zoekwerk.
haha,Drardollan schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 18:15:
[...]
Ja sorry, ik moet nu net even eten en heb pas later tijd. Hoop dat ik de oplossing erin ga zien voor je, scheelt een hoop zoekwerk.
Als jij nou in de tussentijd even een mooie post maakt met wat je geprobeerd/uitgezocht hebt en headers en mail tester resultaten deelt dan weet ik zeker dat zowel ik als anderen hier in hun glazen bol naar tips kunnen speuren.fib3rlight schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 18:17:
[...]
haha,beetje thread vervuilende input, maar wel geestig
.
[ Voor 54% gewijzigd door Drardollan op 22-10-2024 09:14 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Het is niet “by design” zo. Echt complete nonsens zo’n bewering of aanname. Of er al vaak contact is geweest doet er ook weinig toe, hooguit dat handmatige whitelisting een verschil kan maken. Een niet goed geconfigureerd domein / tenant is een garantie voor problemen, die moet je oplossen.fib3rlight schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 18:02:
Bedankt allen, ik heb wat 1 op 1 berichten gekregen, ik snap jullie input dat er nog wat context en inhoud ontbreekt, ik ben voorzichtig met het delen hiervan vanwege klant gevoelige informatie, het ging mij er vooral om, dat het dus 'by design' zo is, dat e-mail vanaf 365 in de spam komt bij outlook.com gebruikers (dat het bij sommige niet zo is, betekend vaak dat er al contact geweest vanaf de outlook.com gebruikers naar de 365 gebruiker).
dit topic mag voor nu wel dicht, ik heb nog wat suggesties gegregen die we gaan testen, bedankt allen voor de input.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq