Na een hele tijd geen kleuren te hebben geprint, werkt nu alleen blauw nog.
Ik heb al de diepte reiniging gedaan & de inkt flush (beide diverse keren).
De inkt flush eindigt bijna altijd met foutcode 5200 (inkt bijna op of defecte cartridge)
Dit is een printer zonder cartridges maar met inktflesjes in de printer. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik in de veronderstelling was dat deze veel minder snel zouden 'dichtklonteren' dan met cartridges.
Tevens heb ik de printkop al een nacht in het water gehad.
Alles dus zonder ook maar enige vooruitgang.
Voor de duidelijkheid, de inktflesjes zijn nog bijna vol.
Zelfs naar een inkt flush, dus het lijkt ook niet uit de flesjes te komen.
En ik wil best een nieuwe printkop kopen als dit de oplossing is, aangezien de printer nog maar één jaar oud is, maar hoe kan ik hier zeker van zijn?
Ik vind de slangetjes in de printer nogal plakkerig, kan het zo zijn dat deze dicht geplakt zitten of is dit altijd het geval? Krijg ik deze er uit en dan bijvoorbeeld in warm water leggen?
Kortom, wie heeft nog een goede tip??
dank jullie
Ik heb al de diepte reiniging gedaan & de inkt flush (beide diverse keren).
De inkt flush eindigt bijna altijd met foutcode 5200 (inkt bijna op of defecte cartridge)
Dit is een printer zonder cartridges maar met inktflesjes in de printer. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik in de veronderstelling was dat deze veel minder snel zouden 'dichtklonteren' dan met cartridges.
Tevens heb ik de printkop al een nacht in het water gehad.
Alles dus zonder ook maar enige vooruitgang.
Voor de duidelijkheid, de inktflesjes zijn nog bijna vol.
Zelfs naar een inkt flush, dus het lijkt ook niet uit de flesjes te komen.
En ik wil best een nieuwe printkop kopen als dit de oplossing is, aangezien de printer nog maar één jaar oud is, maar hoe kan ik hier zeker van zijn?
Ik vind de slangetjes in de printer nogal plakkerig, kan het zo zijn dat deze dicht geplakt zitten of is dit altijd het geval? Krijg ik deze er uit en dan bijvoorbeeld in warm water leggen?
Kortom, wie heeft nog een goede tip??
dank jullie