Toon posts:

3dmark score niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag eindelijk mijn nieuwe videokaart binnen (Geforce 2 GTS Pro 64 MB), dus meteen heel mijn systeem geformateerd en alles opnieuw schoon geinstalleerd. Ik heb eerst de nieuwste via 4in1 drivers geinstalleerd en daarna de nieuwste denator drivers, toen ging ik 3dmark 2000 proberen en ik haal slechts een score van 4427 :( :(

Met mijn oude videokaart (asus v3800U deluxe 32 MB)
haalde ik soms zelfs al 3500

Mijn specs zijn

Abit KT-7 Raid,Ibm dtla 307030, Leadtek Geforce 2 GTS Pro 64 MB, Duron 800,768 MB pc133 kingston, Windows milenium.

De score moet toch een stuk hoger liggen??

• Neowam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 16:54

Neowam

[Booting...]

Ik haal ook ongeveer deze scores met 3dmark2000.. 3dmark2001 is bij mij nog lager... :(
Ik heb zelf een P3 700... zie specs onderaan... :)

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 10:06
Normaal hoort dit hoger te liggen idd. Was het niet zo dat winme probs gaf met zoveel geheugen? Misschien dat iemand anders daar iets op kan zeggen.

• Neowam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 16:54

Neowam

[Booting...]

Op woensdag 12 september 2001 23:42 schreef SMAR het volgende:
Normaal hoort dit hoger te liggen idd. Was het niet zo dat winme probs gaf met zoveel geheugen? Misschien dat iemand anders daar iets op kan zeggen.
Wat voor scores heb jij dan gehaald? Wat is zeg maar het gemid. wat je minimaal met zo'n kaart moet kunnen halen?

Verwijderd

ik had het eerst ook met het systeem hier onder. je moet dan ff de nieuwste drivers van www.nvidia.com ff downen en atialiasing uitzetten. En je moet ff de nieuwste detonator downloaden en installeren, als je dit gedaan hebt moet je veel hoger scoren. Ik haal nu een score van 7100 en eerst 4400 dus das wel mjummie. :9

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 september 2001 23:48 schreef pjot het volgende:
ik had het eerst ook met het systeem hier onder. je moet dan ff de nieuwste drivers van www.nvidia.com ff downen en atialiasing uitzetten. En je moet ff de nieuwste detonator downloaden en installeren, als je dit gedaan hebt moet je veel hoger scoren. Ik haal nu een score van 7100 en eerst 4400 dus das wel mjummie. :9
ik moet de nieuwste drivers van nvidia downloaden en de nieuwste denator drivers ( is dat niet hetzelfde :? ) ??

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de nieuwste drivers gedoenload en geinstalleerd en nu haal ik nog maar 4794 :( :(

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 23:43 schreef tarzan24 het volgende:

[..]

Wat voor scores heb jij dan gehaald? Wat is zeg maar het gemid. wat je minimaal met zo'n kaart moet kunnen halen?
Dat kun je bij madonion.com opzoeken (staat ook in mijn FAQ trouwens)
Pagina: 1