EDIT: Het probleem is verholpen dankzij het antwoord van @The_Doman
Mijn vraag
Vandaag heeft mijn pc automatisch een update gedownload en geïnstalleerd (Windows 10). Als ik hem nu wil opstarten krijg ik een een blauw beeld met de foutcode: 0xc000021a. Hierna komt “automatisch herstel starten” in beeld te staan en kom ik hier terecht (zie foto hieronder). Als ik op mijn naam klik moet ik een wachtwoord invoeren. Hier vul ik mijn Microsoft wachtwoord in (ja, die werkt zeker) maar die pakt hij niet waardoor ik verder niks kan beginnen. Al geprobeerd om hem in safe mode te starten maar dat lukt ook niet (shift, F12 etc.)
- UEFI BIOS setting kom ik wel in
Hopelijk kan iemand mij verder helpen! Alvast bedankt en een fijn weekend
:strip_exif()/f/image/3yPjkbS7JBKd9ne6gbbQ6uJb.jpg?f=fotoalbum_large)
- dit krijg ik te zien nadat ik op mijn account naam klik::strip_exif()/f/image/okkToQMqzyrBb0fH9JFWhcxf.jpg?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
2 uur aan het googlen maar geen succes
Mijn vraag
Vandaag heeft mijn pc automatisch een update gedownload en geïnstalleerd (Windows 10). Als ik hem nu wil opstarten krijg ik een een blauw beeld met de foutcode: 0xc000021a. Hierna komt “automatisch herstel starten” in beeld te staan en kom ik hier terecht (zie foto hieronder). Als ik op mijn naam klik moet ik een wachtwoord invoeren. Hier vul ik mijn Microsoft wachtwoord in (ja, die werkt zeker) maar die pakt hij niet waardoor ik verder niks kan beginnen. Al geprobeerd om hem in safe mode te starten maar dat lukt ook niet (shift, F12 etc.)
- UEFI BIOS setting kom ik wel in
Hopelijk kan iemand mij verder helpen! Alvast bedankt en een fijn weekend
:strip_exif()/f/image/3yPjkbS7JBKd9ne6gbbQ6uJb.jpg?f=fotoalbum_large)
- dit krijg ik te zien nadat ik op mijn account naam klik:
:strip_exif()/f/image/okkToQMqzyrBb0fH9JFWhcxf.jpg?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
2 uur aan het googlen maar geen succes
[ Voor 17% gewijzigd door Leroy911 op 19-10-2024 13:31 ]