Panasonic WH-MDC05J3E5 | Atlantic Explorer V4 270 | 2800Wp | Gasloos
Vraag
Beste antwoord (via MisterMailman op 18-10-2024 13:02)
Alle reacties
Wat ga je doen met de antwoorden hier? Je gezondheid riskeren op basis van een uitlating van iemand die je niet kent op een forum, die ook alleen een vage foto heeft gehad?
Laat het testen, dan heb je een betrouwbaar antwoord.
Asbest bestaat uit microscopische vezels, het is niet altijd even goed zichtbaar.
Enige manier om 100% zekerheid te hebben is een stukje te laten testen in een lab. Een google zoekopdracht zou je daar al op gewezen moeten hebben..
Enige manier om 100% zekerheid te hebben is een stukje te laten testen in een lab. Een google zoekopdracht zou je daar al op gewezen moeten hebben..
Ja het is mogelijk asbest, net als alle vloerbedekking, isolatieplaten, ventilatiekanaal, landbouwweg, etc... uit die periode.
Helder, ik ga een testkit aanvragen 
Nou, als overduidelijk is dat dit een ander materiaal is, is dat nogal zinloos. Maar ik lees hier 'vermoedens van', dus dan is het inderdaad een no-brainer om te testen.Boudewijn schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:49:
Wat ga je doen met de antwoorden hier? Je gezondheid riskeren op basis van een uitlating van iemand die je niet kent op een forum, die ook alleen een vage foto heeft gehad?
Ik wilde vandaag een monster nemen van dat randje linksboven. Blijkt het een ijzeren buis te zijn...
De rest er omheen is bakstenen en cement, lijkt me stug dat dat asbest bevat. Maar ja, heb die testkit nu toch liggen. Wat zouden jullie laten testen?
De rest er omheen is bakstenen en cement, lijkt me stug dat dat asbest bevat. Maar ja, heb die testkit nu toch liggen. Wat zouden jullie laten testen?
Pagina: 1