Lang verhaal,
Een paar weken geleden had ik een lekkage in mijn douche
belde mijn verzekering, lekdetectie, ze identificeerden de kit als het probleem
ze gaven ook aan dat de afvoer flexibele slang is en dat het niet goed is voor de toekomst, maar op dit moment lekt het niet
ik heb geprobeerd de douche opnieuw af te dichten, zonder succes
een loodgieter die langskwam, vertelde me dat de douche slecht was geïnstalleerd en dat het niet goed kon worden afgedicht en dat ik alles moest veranderen
:strip_exif()/f/image/NSHsDi8JKWvbcq4yqpo7EsJa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ktVAOGgH37UhsUJezhr33Mx7.jpg?f=fotoalbum_large)
om financiële redenen wil ik het vermijden
1. Hoe kan ik dit effectief afdichten? hoe kan ik voorkomen dat ik mijn douche verander?
2. Het is een douchebak met deuren en de muren zijn gescheiden, ik dacht dat het misschien mogelijk is om de muren te behouden en zo'n douchebak met deuren te installeren (foto van de hornbach)? of is het misschien beter om gewoon een complete cabine te krijgen als ik het al moet veranderen?
Een paar weken geleden had ik een lekkage in mijn douche
belde mijn verzekering, lekdetectie, ze identificeerden de kit als het probleem
ze gaven ook aan dat de afvoer flexibele slang is en dat het niet goed is voor de toekomst, maar op dit moment lekt het niet
ik heb geprobeerd de douche opnieuw af te dichten, zonder succes
een loodgieter die langskwam, vertelde me dat de douche slecht was geïnstalleerd en dat het niet goed kon worden afgedicht en dat ik alles moest veranderen
:strip_exif()/f/image/NSHsDi8JKWvbcq4yqpo7EsJa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ktVAOGgH37UhsUJezhr33Mx7.jpg?f=fotoalbum_large)
om financiële redenen wil ik het vermijden
1. Hoe kan ik dit effectief afdichten? hoe kan ik voorkomen dat ik mijn douche verander?
2. Het is een douchebak met deuren en de muren zijn gescheiden, ik dacht dat het misschien mogelijk is om de muren te behouden en zo'n douchebak met deuren te installeren (foto van de hornbach)? of is het misschien beter om gewoon een complete cabine te krijgen als ik het al moet veranderen?
:strip_exif()/f/image/tUSXzzdhGgbCIs6DwFRgDXQF.jpg?f=fotoalbum_large)