Mijn vraag
De woonkamer wordt bediend door een rijtje schakelaars, waarbij ik een deel al voor andere zaken heb gebruikt (kabel doortrekken). Ik vraag me af wat wijsheid is om de schakelaars zigbee en WAF proof te maken. Zou het ook leuk vinden om een low power scherm (eink?) neer te zetten voor een uitgebreider program. Zeker omdat alle schakelaren vervangen wel een duur grapje wordt.
Relevante software en hardware die ik gebruik
home assistant, heb meerdere Sonoff schakelaren. De ventilatie gaat naar een s-eco, daar heb ik nog geen wifi module voor, maar wil die wel.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Sonoff dus, maar zou ook wel een integrale oplossing willen. Ook om het minder aan elkaar geplakt te hebben.:strip_exif()/f/image/5GNcpkPe0RcAnvImzsrplXvD.jpg?f=fotoalbum_large)
De woonkamer wordt bediend door een rijtje schakelaars, waarbij ik een deel al voor andere zaken heb gebruikt (kabel doortrekken). Ik vraag me af wat wijsheid is om de schakelaars zigbee en WAF proof te maken. Zou het ook leuk vinden om een low power scherm (eink?) neer te zetten voor een uitgebreider program. Zeker omdat alle schakelaren vervangen wel een duur grapje wordt.
Relevante software en hardware die ik gebruik
home assistant, heb meerdere Sonoff schakelaren. De ventilatie gaat naar een s-eco, daar heb ik nog geen wifi module voor, maar wil die wel.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Sonoff dus, maar zou ook wel een integrale oplossing willen. Ook om het minder aan elkaar geplakt te hebben.
:strip_exif()/f/image/5GNcpkPe0RcAnvImzsrplXvD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hbtvp4ytaeMfpyb4VqM1gAVE.jpg?f=fotoalbum_large)