Telefoonnummers voor het ontvangen van activatiecodes

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bleepie
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 13-05 14:24
Hi Tweakers,

Ik wil een paar email accounts aanmaken om daarbij een paar Instagram accounts te maken. Nu is het zo dat je hier tegenwoordig vaak telefoonnummers voor moet invullen en aangezien ik mijn enige nummer niet voor elk account opnieuw wil (of kan?) gebruiken, vroeg ik me af of er een service bestaat waarmee ik dit probleem oplos.

Bijvoorbeeld een service waarbij je een paar euro betaald per nummer en dan daarmee activatiecodes kan ontvangen of misschien is er wel iets anders mogelijk? Aangezien het puur gaat om het ontvangen van activatiecodes ben ik niet op zoek naar abonnementen van 10+ per maand per nummer, dat zou een beetje jammer geld zijn.

Iemand enig idee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:16

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:04
Ik heb er geen ervaring mee maar als ik google op virtual number sms dan krijg je meer dan genoeg resultaten denk ik waarvan er ook enkele gratis bij lijken te zitten.

Edit: https://receive-smss.com/sms/31616561909/
Gratis, iedereen kan wel je OTP zien maar daar kan niemand verder wat mee.

[ Voor 27% gewijzigd door Bazvv op 17-10-2024 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:15
Prepaid nummer? Vaak een paar cent per paar maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bleepie
I_IBlackI_I schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 21:53:
Prepaid nummer? Vaak een paar cent per paar maanden.
Hoe werkt dat tegenwoordig eigenlijk 😅? Ik heb nog het beeld voor me dat ik als ik drie prepaid nummers koop ik drie simkaarten ontvang en èèn voor èèn in de mobiele telefoon moet plaatsen. Is het mogelijk om een paar prepaid nummers te kopen en dan online ergens sms te ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bleepie
Bazvv schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 21:53:
Ik heb er geen ervaring mee maar als ik google op virtual number sms dan krijg je meer dan genoeg resultaten denk ik waarvan er ook enkele gratis bij lijken te zitten.

Edit: https://receive-smss.com/sms/31616561909/
Gratis, iedereen kan wel je OTP zien maar daar kan niemand verder wat mee.
Bedankt voor het meedenken 😁 Maar heb liever iets waar ik later zelf nog toegang toe heb als in zelf in het bezit van een nummer. Weet niet als ik nu een account maak en activeer en ergens in de toekomst nog een keer een code moet ontvangen dat ik dan nog bij dat nummer kan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1146155

Zelf in het verleden gebruikt gemaakt van https://www.5sim.net, echter nooit voor Instagram.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:16

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Waarom maak je niet gewoon aliassen aan? Heb je aan 1 mail account genoeg en kan je het altijd nog opsplitsen indien nodig.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Pagina: 1