Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spawn666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-05 11:03
Ik ben aan het zoeken naar een ups voor het ziggo modem. Het enige wat ik weet is dat het de witte Ziggo Connect Box is. (compal). Ik kan alleen nergens de specificaties vinden van dit modem. Stroom verbruik, voltage, wattage enz.

Ik word steeds naar de ziggo site geleid waar ik er niets over kan vinden.

weet iemand deze info?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:59
Ik weet het niet, maar het zal vermoedelijk ergens tussen de 5W en 15W vermogen zijn.
Voltage uit het stopcontact is 230V.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
11/12 watt volgens mijn google zoekopdracht
"Verbruik compal Ziggo"

[ Voor 62% gewijzigd door jack zomer op 17-10-2024 17:11 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:59
De kleinste UPS is doorgaans rond de 200W met een accu van 80Wh.
Hiermee kan je zo'n Ziggo doos voor uren laten werken.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiOn
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:13
Vioor zover ik weet is dat gelijk aan de Compal CH7465LG. Hiervan is bijvoorbeeld info m.b.t. power consumption te vinden op:
https://www.vodafone.cz/p...0ipLSKaO4xjDiWcW6mf4a3l6l

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik heb zelf deze in gebruik voor 't Ziggo modem. Kan makkelijk een uurtje overbruggen.

Voordeeltje is dat je de Lithium‐Ion Battery na x jaar goedkoop zelf kan vervangen.

Aan de andere kant, Ziggo gebruikt zelf geen ups in de wijkkasten. Dus mocht er een flinke stroomstoring in de wijk/buurt zijn, heb je waarschijnlijk nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:45
Chris.nl schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 16:42:
IAan de andere kant, Ziggo gebruikt zelf geen ups in de wijkkasten. Dus mocht er een flinke stroomstoring in de wijk/buurt zijn, heb je waarschijnlijk nog niets.
Inderdaad.
En wat ik een paar keer ervaren heb blijft je Ziggo modem ook wel langere tijd offline als er een stroomstoring in de wijk is geweest.
En als je Ziggo modem offline is heb je ook geen intern netwerk meer als je geen eigen router gebruikt.
The_Doman schreef op zondag 29 september 2024 @ 20:19:
Interessante topic wat betreft de "kwetsbaarheid" van je lokale netwerkomgeving bij storing van het Ziggo aanvoersignaal vergeleken met KPN.

Ziggo Community: Blijft het thuisnetwerk benaderbaar bij een internetstoring?

Vandaag, 25-09-2024 in ons gebied een internetstoring. Werd ook keurig bij/door Ziggo aangegeven.

Het probleem dat Ik hierbij ervaar is het volgende. Apparaten in mijn thuisnetwerk, bijvoorbeeld mijn NAS, zijn niet meer te bereiken, middels wifi, zodra de Connectbox Giga in de stress schiet. (Lees een rode knipperende led vertoond).

Dit is echt merkwaardig. Ik kan van mijn KPN Sagemcom de wan kabel eruit halen dan blijft alles werken inclusief de Wifi.

[ Voor 19% gewijzigd door The_Doman op 17-10-2024 18:59 ]

Pagina: 1