Refreshrate probleem met custom resolutie

Pagina: 1
Acties:

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Hallo,

Ik heb een probleem met m'n nieuwe Leadtek Geforce3: ik maak gebruik van een custom resolutie (1536x1152) die ik heb aangemaakt met PowerStrip 3.01. Ik krijg het echter niet voor elkaar om deze op een andere refreshrate dan 60 Hz te laten draaien onder Windows ME (ook al meldt Windows dat er een andere refreshrate is ingesteld).

Op de resoluties die standaard in de driver zitten werkt het wel goed. Voorheen had ik een Creative Geforce DDR en daarmee werkte het ook goed met de custom resolutie. Als ik PowerStrip de refreshrate zelf laat instellen gaat het wel goed, maar als ik probeer de default Windows refreshrate te gebruiken gaat het mis. PowerStrip wil ik liever niet in het geheugen hebben draaien (geeft o.a. vreemde effecten bij het draaien van 3DMark 2001).

Ik heb het zowel met de 12.90 als de nieuwe 21.81 drivers geprobeerd, maar bij beide gaat het fout.

Het vreemde is dat het onder Windows XP Final wel goed gaat!

Ik heb ook geprobeerd om de refreshrate met de nieuwste versie van NVMax in te stellen, maar op het schermpje waarop je dat in kunt stellen blijven alle opties grijs.

Iemand een idee wat ik nog meer kan proberen?

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Schop *D

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ff wachten op nvmax 3.00.50 :)
komt 1 deze dagen uit :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(