Natuurlijk, hierbij antwoorden op alle vragen van @
Question Mark:
Mijn vraag was: "Iemand ervaring met Debble?" omdat ik over dat product niets kon vinden op Tweakers en ik me dus afvroeg... of iemand hier ervaring heeft met dat product.
Ik zoek iemand die hands-on ervaring heeft met een product als Debble. Dus niet een verkoop-praatje maar echt ervaring.
Ik zoek niet naar een product dat ergens aan moet voldoen, maar aan een Tweaker met ervaring met een product zoals Debble.
Iemand die ervaring heeft met een product zoals Debble, zodat ik voorbij de marketing-praat kan kijken naar een product dat geschikt is voor waar ik het voor nodig heb. De randvoorwaarden zijn dan ook 'ervaring met het product'.
Debble heb ik al gevonden, maar omdat ik er geen hands-on ervaringen over kan vinden heb ik hier de vraag gesteld of iemand dit wel heeft.
Dat is juist het punt: elke oplossing (zoals Debble) lijkt volledig te voldoen want volgens de marketing zijn ze allemaal 'de perfecte oplossing'. Daarom dus de vraag of iemand ervaring heeft met een product zoals Debble.
Ik begrijp dat het voor 'het nageslacht' zinvol moet zijn om deze thread terug te kunnen lezen, daarom hieronder de reden van mijn TS/vraag:
Ik werk voor een grote landelijke organisatie met >10k medewerkers, ik beheer voor deze organisatie het intranet. De organisatie is bezig te inventariseren of een overstap van het huidige intranet/CMS naar een intranet op SharePoint zinvol is.
Aangezien ik het huidige intranet beheer en ook het nieuwe intranet zal gaan beheren heb ik een grote stem in welk product gekozen gaat worden. Omdat ik vrijwel geen kennis heb van de beschikbare producten die in de markt beschikbaar zijn (zoals Debble) en daar enkel marketing-uitingen over kan vinden, heb ik besloten op Tweakers te gaan zoeken naar mensen die werken met dergelijke producten. Omdat Debble o.a. door een bekende Nederlandse partij wordt geleverd (over deze partij wordt wél geschreven hier op GoT) is dit het product dat door mijn werkgever als potentieel interessant wordt beschouwd, op basis van de genoemde marketing-uitingen.
Nu heb ik een achtergrond in marketing en weet ik dat je, als je het goed verpakt, een asbak kunt verkopen aan mensen die niet roken, dus marketing zegt over de werking van een product heel erg weinig. Daarom wil ik me in mijn stem, niet laten beinvloeden door de marketing maar zo veel mogelijk op basis van hands-on ervaringen van beheerders van de producten - net zoals we dit hier op Tweakers doen voor andere producten - toch?
Ik hoop dat mijn uitleg afdoende is, helaas kan ik niet verder in detail treden over de organisatie waarvoor ik werkzaam ben en het product dat momenteel gebruikt wordt, ik hoop hierbij op begrip.