Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrspeel
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb sinds een maand een Eufy Video Doorbell Dual 2 Pro en een Eufy Homebase 3.
Ik ben eigenlijk niet zo tevreden, de app is erg onduidelijk, slecht vertaald en onlogisch en er zit reclame in..

Nu ik de deurbel een maand in gebruik heb, zijn er een aantal dingen waar ik tegenaan loop. Ik hoop dat er mensen zijn die mijn vragen kunnen beantwoorden en me een beetje op weg kunnen helpen.

1. Ik heb mijzelf en mijn partner ingesteld als vertrouwde gezichten waarbij er geen melding bij beweging hoeft te komen. Toch gebeurt dit altijd.

2. Als er een bekend gezicht aanbelt, krijg ik daar geen melding van. Ik zie alleen dat er wordt aangebeld, niet wie het is.

3. Wanneer er een bekende niet wordt herkend door AI, lukt het me niet deze 'vreemdeling' toe te voegen aan een bekende naam. Ook staat er bij gebeurtenissen gewoon 'mens'.

4. Er wordt met regelmaat iemand herkend die buiten mijn privacyzone loopt, de buurvrouw bijvoorbeeld.

5. Ik kan de Base niet toevoegen aan Homekit. Ik weet dat de deurbel niet op homekit kan, maar de homebase zou toch moeten lukken?

Met uitzondering van nummer 5, zijn deze dingen beter bij bijvoorbeeld de Ring?

Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn. Alvast bedankt!