Hoe lang ligt een product al in een magazijn?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald38
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 16-09 11:08
Ik ben nu wel toe aan een nieuwe koptelefoon.
En mijn keus is gevallen op de Sony xm4.
Maar hoe oud is een koptelefoon en hoe lang ligt hij bijvoorbeeld al in het magazijn bij Coolblue. En wat zegt dat over de houdbaarheid van bijvoorbeeld de batterijen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:46

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Daar kan helemaal niemand wat over zeggen behalve de aanbieder en die doet daar vast geen uitspraken over. Het ene magazijn is de andere niet. Het ene product loopt snel, de andere niet. Van het ene product wordt veel ingekocht, van de andere niet. En hoe lang bestond het product al voor het in het magazijn aankwam? Als je al iets wilt weten is het de productiedatum maar ook op dat punt ga je weinig zaken vinden die hier iets over zeggen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald38
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 16-09 11:08
Bedankt voor je snelle reactie, zoiets dacht ik al. Dit is natuurlijk wel een koptelefoon die al wat jaartjes mee gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Voorraad is duur. Dus iedereen in de keten zal die zo minimaal mogelijk houden in relatie tot de doorloop- en levertijden. Als het een beetje courant product is hoef je niet bang te zijn voor een winkeldochter.

edit: ik vraag me ook af hoe groot de invloed op de accu's is als het ding een paar maanden in een magazijn ligt. Bij alles met een accu moet je die vaak toch voor gebruik helemaal opladen.

[ Voor 31% gewijzigd door evilution op 16-10-2024 18:04 ]

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:17
De uiteindelijke levensduur van het apparaat gaat denk ik meer afhangen van hoe jij hem gebruikt dan van de maanden dat hij op een plank heeft gelegen. Een ouder model van een apparaat kopen heeft als voordeel een scherpere prijs. Als nadeel: hij kan al even terug geproduceerd zijn. Daar kies je dan ook voor. Ik zou gokken dat juist bij een grote dozenschuiver de kans op een winkeldochter kleiner is dan bij een audiozaak in een dorp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Erikje_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-09 16:38

_Erikje_

Tweaker in Spanje

1) lithium batterijen kunnen lang in opslag liggen zonder degradatie.
2) Deze hoofdtelefoon verkoopt nog prima, het is een ouder model en daarom goedkoper dan het huidige model (xm5).

Kan me niet voorstellen dat het ergens achterin de opslag ligt te verstoffen.
Pagina: 1